×
×

«ادریس ناصری» خبر داد:

  • کد نوشته: 103802
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۹ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • «ماریو تقدسی» خواننده ایرانی و بین المللی اپرا که چندماهی به ایران آمده تا مستر کلاس های آواز خود را برگزار کند، اجرای نوروزی اش را دهم فروردین ماه در هتل بزرگ «شیراز» به روی صحنه می برد.
    +یکی از تولید کنندگان سرشناس پیانو برای قدردانی از چند دهه زحمات و فعالیتهای ماریو تقدسی یکی از بهترین پیانو های خود را به این هنرمند تقدیم کردند

    «ادریس ناصری» خبر داد:
  • photo_2016-03-28_09-20-18«ماریو تقدسی» خواننده ایرانی و بین المللی اپرا که چندماهی به ایران آمده تا مستر کلاس های آواز خود را برگزار کند، اجرای نوروزی اش را دهم فروردین ماه در هتل بزرگ «شیراز» به روی صحنه می برد.

    «ادریس ناصری» مدیر برنامه های تقدسی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «کنسرت نوروزی ماریو تقدسی که تنها شاگرد ایرانی لوچیانو پاواروتی است، طی تاریخ دهم فروردین ماه ۱۳۹۵ با نوازندگی پیانو علیرضا قربانی نژاد و پیام صمیمی در هتل بزرگ شیراز برگزار می شود و ایشان به ده زبان زنده دنیا عاشقانه هایی را اجرا می کند.»

    وی در ادامه صحبت هایش به حضور این خواننده در برنامه ی زنده تلویزیونی «خوشا شیراز» اشاره کرد و گفت: «بازخوردهای این برنامه که به تهیه کنندگی «هادی قندی» و اجرای «احسان کرمی» از شبکه های فارس، جام جم و شما پخش شد، بسیار مثبت بوده و تمام اقشار و سنین و مخاطبان که با ما از طریق شبکه های اجتماعی در ارتباط هستند، از اجراهای استاد ماریو تقدسی استقبال کردند. ناگفته نماند ماریو دراین برنامه زنده برای اولین بار قطعه ای از آریای اپرایی را اجرا کرد و از خاطرات دوران تحصیل و فعالیت در اپرای وین گفت. همچنین یکی از تولید کنندگان سرشناس پیانو «پیانو باربد» در ایران که دفتر مرکزی خود را در شیراز دارند، برای قدردانی از چند دهه زحمات و فعالیتهای استاد تقدسی یکی از بهترین پیانو های خود را به این هنرمند تقدیم کردند.»

    ماریو تقدسی (خواننده اپرا) فرزند تقی تقدسی (بازیگر و دوبلور پیشکسوت) متولد ۱۳۳۷ در تهران، پس از اخذ دیپلم از هنرستان موسیقی راهی آمریکا شد و در دانشگاه USC LOS ANGELES در رشته اپرا فارغ التحصیل شد، سپس دوره تکمیلی را در JUILLIARD SCHOOL نیویورک گذراند و بعد از آن رهسپار وین اتریش شد و در آزمون ورودی اپرای وین پذیرفته و برای ۳ سال خواننده ی سولوی این اپرای مهم جهان بود و همچنین از کنسرواتوار WIEN نیز فارغ التحصیل شد.

    ماریو تقدسی پس از اتریش به آلمان رفت و تا به امروز در این کشور زندگی و فعالیت دارد، وی تاکنون در کشورهای مختلف دنیا از جمله انگلستان، ژاپن، بلژیک، آلمان، اتریش، فرانسه، اسپانیا و ایران به برگزاری کنسرت پرداخته است.

    در ادامه می توانید عکسهایی از پشت صحنه حضور «ماریو تقدسی» در برنامه «خوشا شیراز» و همچنین تقدیم پیانو به این هنرمند توسط «پیانو باربد» را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=103802
       
    برچسب ها ماریو تقدسی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *