×
×

«ماریوتقدسی» به آموزش هنرجویان ایرانی می پردازد

  • کد نوشته: 98449
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • مستر کلاس «آواز کلاسیک»، «پاپ کلاسیک»، «تکنیک صداسازی» و «اجرای صحنه» توسط «ماریو تقدسی» به همت آموزشگاه موسیقی «طنین دلنواز» در تهران برگزار خواهد شد.
    +«ماریو تقدسی» سالها پیش در آزمون ورودی اپرای وین پذیرفته و برای ۳ سال خواننده ی سولوی این اپرای مهم جهان بود

    «ماریوتقدسی» به آموزش هنرجویان ایرانی می پردازد
  • tnمستر کلاس «آواز کلاسیک»، «پاپ کلاسیک»، «تکنیک صداسازی» و «اجرای صحنه» توسط «ماریو تقدسی» در تهران برگزار خواهد شد.

    این مستر کلاس توسط «ماریو تقدسی» که تنها شاگرد ایرانی لوچیانو پاواروتی است، طی تاریخ ۲۳ بهمن ماه سال جاری و در آموزشگاه موسیقی «طنین دلنواز» برگزار خواهد شد.

    ماریو تقدسی (خواننده اپرا) متولد ۱۳۳۷ در تهران، پس از اخذ دیپلم از هنرستان موسیقی راهی آمریکا شد و در دانشگاه USC LOS ANGELES در رشته اپرا فارغ التحصیل شد، سپس دوره تکمیلی را در JUILLIARD SCHOOL نیویورک گذراند و بعد از آن رهسپار وین اتریش شد و در آزمون ورودی اپرای وین پذیرفته و برای ۳ سال خواننده ی سولوی این اپرای مهم جهان بود و همچنین از کنسرواتوار WIEN نیز فارغ التحصیل شد.

    ماریو تقدسی پس از اتریش به آلمان رفت و تا به امروز در این کشور زندگی و فعالیت دارد، وی تاکنون در کشورهای مختلف دنیا از جمله انگلستان، ژاپن، بلژیک، آلمان، اتریش، فرانسه، اسپانیا و ایران به برگزاری کنسرت پرداخته است.

    علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر درباره مسترکلاس «ماریو تقدسی»، از طریق سایت delnavaz-art.com اقدام کنند و یا با شماره تلفن ۲۲۶۵۶۱۰۸ تا ۱۰ تماس حاصل نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=98449
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *