×
×

به رهبری شهرام توکلی و علی اکبر قربانی

  • کد نوشته: 141786
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری شهرام توکلی و علی اکبر قربانی و خوانندگی رشید وطن دوست و ماریو تقدسی در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

    +ارکستر فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی پور ریاست دانشگاه واحد ۴۶ تهران و رهبران ارکستر على اکبر قربانى و شهرام توکلى به همراه جمعى از دانشجویان دانشگاه موسیقى در سال ١٣٩٣ تاسیس شده است

    به رهبری شهرام توکلی و علی اکبر قربانی
  • ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری شهرام توکلی و علی اکبر قربانی و خوانندگی رشید وطن دوست و ماریو تقدسی در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این کنسرت که ۱۹ اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار می شود،ارکستر فرهنگ و هنر با حضور رشید وطن دوست خواننده اپرا در ارکستر سمفونیک در دوره رهبرى حشمت سنجرى و ماریو تقدسى خواننده اپراى وین و از شاگردان پاوراتى (خواننده افسانه اى اپرا) آثارى از موسیقى کلاسیک، آذربایجان و ایران را اجرامی کند.

    اجراى آثار موسیقى کلاسیک از روسینى، بیزه و فرانز لاهر، اجراى قطعاتى از موسیقى آذربایجان از اوزبر حاجى بیکف، توفیق قلى اف، واصف آدى گوزلف و على سلیمى، اجراى قطعات موسیقى ایرانى از حبیب الله بدیعى، عباس شاپورى، شهرام توکلى و على اکبر قربانی، رپرتوار اجرایی ارکستر در این برنامه خواهد بود.

    ارکستر فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی پور ریاست دانشگاه واحد ۴۶ تهران و رهبران ارکستر على اکبر قربانى و شهرام توکلى به همراه جمعى از دانشجویان دانشگاه موسیقى در سال ١٣٩٣ تاسیس و در تالار وحدت در حضور وزیر ارشاد رونمایى شد و تا کنون برنامه هاى موفقى را در تالار رودکى، تالار وحدت و کنسرواتوار چایکوفسکى داشته است. ارکستر فرهنگ و هنر با تمرکز بر روى دانشجویان رشته موسیقى سعى دارد تا بستر مناسبى براى نوازندگان و دانشجویان این رشته فراهم آورد.

    اولین کنسرت ارکستر فرهنگ و هنر در سال جدید ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت برگزار می شود و بلیت های این اجرا از هم اکنون در سایت «ایران کنسرت» و دانشگاه علمى کاربردى واحد ۴۶ به فروش می رسد.
    گفتنی است دانشجویان می توانند با ١٠ درصد تخفیف بلیت های این کنسرت را خریداری کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=141786
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *