×
×

هنرمنـدانی با سن کم که دلی به وسعت دریا دارند
همت عالی تارا بهبهانی و شاگردانش برای کودکان محک

  • کد نوشته: 439326
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۳۰ام فروردین ۱۴۰۳
  • ۰
  • برگزاری نمایشگاه گروهی شاگردان کودک و نوجوان تارا بهبهانی با نقاشی‌های 66 هنرمند کودک و نوجوان 6 تا 18 سال و با هدف حمایت از کودکان سرطانی موسسه محک به هفدهمین دوره رسید.
    همت عالی تارا بهبهانی و شاگردانش برای کودکان محک
  • برگزاری نمایشگاه گروهی شاگردان کودک و نوجوان تارا بهبهانی با نقاشی‌های ۶۶ هنرمند کودک و نوجوان ۶ تا ۱۸ سال و با هدف حمایت از کودکان سرطانی موسسه محک به هفدهمین دوره رسید.

    به نقل از روابط عمومی این رویداد، «سرزمین جدید» نام نمایشسگاهی است که در آن حاصل تلاش سالانه شاگردان تارا بهبهانی؛ نقاش و مدرس هنر در قالب ۶۶ تابلوی نقاشی پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد و این هنرمندان کودک و نوجوان برای اعلام مهربانی و همدلی با دوستان هم سن و سال مبتلا به سرطانشان تخیلات زیبا و ایده‌های خاص خود را با قلم مو و رنگ به تصویر کشیده‌اند.

    تارا بهبهانی استاد نقاشی این کودکان هنرمند درباره نمایشگاه «سرزمین جدید» گفت: سرزمین معناها و تعاریف زیادی را در خود جای می دهد و در هر سن و سال و مکانی داستانی برای خود دارد. سرزمین نقاشان کوچک من هم، پر است از احساسات، داستان ها، امیدها و آرزوها.

    سرزمین‌های خوشمزه؛ نورانی و گاهی تاریک، آرزوی سفر به ماه و مریخ و زندگی در سیارات آسمانی، راه‌های پر از امید به سوی موفقیت و…

    سرزمین جدید کودکان مبتلا به سرطان محک هم حتما جای زیباییست، جایی پر از عشق و آرزو و سلامتی و تندرستی و لبریز از احساسات زیبا و و دلنشین به دور از درد و رنج و بیماری!

    او ادامه داد: در این نمایشگاه به رسم هفده سال گذشته دور هم جمع می‌شویم تا شما را به دیدن سرزمین‌هایمان دعوت کنیم و امید داریم در آینده‌ای نزدیک در هیچ سرزمینی درد و سرطان و بیماری برای هیچ کودکی نباشد.

    گفتنی است تمام عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک می‌شود.

    تارا بهبهانی نقاش و پژوهشگر هنر ۲۲ سال است که در زمینه آموزش نقاشی به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند. او تاکنون بیش از ۷۰۰ هنرجوی کودک و نوجوان را در زمینه نقاشی و خلاقیت هنری پرورش داده و با حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، جوایز متعددی از بی‌ینال‌های معتبر دنیا دریافت کرده است.

    «سرزمین جادویی» نمایشگاهی دو روزه است که از ساعت ۱۶ پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود و ساعت ۲۰ روز جمعه ۳۱ فروردین ماه به کار خود پایان خواهد داد. علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد خیرخواهانه می‌توانند روزهای پنجشنبه و جمعه همین هفته مصادف با ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به محل برگزاری این رویداد به نشانی میدان اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، سه راه ازگل، بلوار شهید مژدی، خیابان پروفسور پروانه وثوق، بلوار محک، بعد از بیمارستان محک، داخل کوچه نقشینه، ساختمان یادمان «میترا سادات میر باقری»، مراجعه کنند.

     

    منبع: سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir»
    https://musiceiranian.ir/?p=439326
       
    برچسب ها تارا بهبهانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *