×
×

با ساز باغلاما و در شهر تهران

  • کد نوشته: 49487
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۶ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • هادی سپهری که پیش از این نیز یک برنامه سخنرانی همراه با اجرای نمونه هایی از موسیقی مردمی ترکیه را در دانشکاه هنر برگزار کرده بود، اینک این برنامه را با اجرای قطعات بیشتر در تهران اجرا میکند.

    با ساز باغلاما و در شهر تهران
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: هادی سپهری که پیش از این نیز یک برنامه سخنرانی همراه با اجرای نمونه هایی از موسیقی مردمی ترکیه را در دانشکاه هنر برگزار کرده بود، اینک این برنامه را با اجرای قطعات بیشتر در تهران اجرا میکند.

    در این برنامه که جمعه ۲ اسفند ماه امسال برگزار میشود، ضمن معرفی خانواده سازی باغلاما (میدان سازی، دیوان سازی، باغلامای دسته بلند و کوتاه، چوگور باغلاما و جورا باغلاما)، قطعاتی از موسیقی مردمی ترکیه را با هر کدام از این سازها اجرا خواهد شد. هادی سپهری ( باغلاما و آواز)، مهران قهرمان زاده (دهل و کاخن)، بهرنگ نیک آئین (بندیر) و احسان سید احمد (دربوکه و پرکاشن) به عنوان اعضای گروه موسیقی آواز در این برنامه حضور خواهند داشت.

    همچنین ۲۳ بهمن ماه نیز این اعضای این گروه اجرایی در خانه اندیشمندان علوم انسانی در تهران داشتند؛ که این برنامه درباره آموزه های اخلاقی شعر سعدی و شهریار به همت بنیاد بین المللی پژوهشی استاد شهریار با حضور شعرای آذری و پارسی و نماینده فرهنگی یونسکو در ایران برگزارشد.

    شایان ذکر است که علاقه مندان برای حضور در کنسرت آموزشی – پژوهشی موسیقی مردمی ترکیه با تلفن ۸۸۰۸۱۶۳۹ ۰۲۱ تماس بگیرند.

    https://musiceiranian.ir/?p=49487
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *