×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را در ادامه ببینید

  • کد نوشته: 109199
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۸ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • ارکستر «داتا» به نفع بنیاد خیریه «ره عشق» و «انجمن حمایت از بیماران مبتلا به دیستروفی عضلانی» در تالار رودکی روی صحنه رفت.
    +در ادامه عکسهای «محمدامین پژوهنده» از کنسرت ارکستر «داتا» را مشاهده نمایید

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را در ادامه ببینید
  • ارکستر «داتا»

    ارکستر «داتا»

    ارکستر «داتا» به نفع بنیاد خیریه «ره عشق» و «انجمن حمایت از بیماران مبتلا به دیستروفی عضلانی» در تالار رودکی روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ارکستر داتا به رهبری و با تنظیم «امیرحسین طریقت» پس اجراهایی که در سال گذشته در تالار اریکه ایرانیان و هفته گذشته در برج آزادی داشت، ششم خردادماه در تالار رودکی به نفع بنیاد خیریه ره عشق و انجمن حمایت از بیماران مبتلا به دیستروفی به روی صحنه رفت. ناگفته نماند در اجرای جدید «امیر همتیان» نوجوان مبتلا به دیستروفی عضلانی به عنوان نوازنده سنتور به روی صحنه آمد و با آواز «حمیدرضا محمدیوسفی» و در کنار ارکستر به اجرای قطعه «خوشه‌چین» پرداخت. همچنین سئانس دوم کنسرت «خاک وطن» به استاد وارتان ساهاکیان تقدیم شد.

    پیش از این در سال ۹۱ ارکستر داتا سه شب در تالار اندیشه به نفع بیماران‌ دیستروفی و زلزله زدگان آذربایجان‌شرقی به روی صحنه رفته بود.

    از مهمانان اجرای ارکستر رودکی می‌توان به بهزاد فراهانی، رضا بابک، جمشید گرگین، پرویز پور حسینی، وارتان ساهاکیان، شهره سلطانی و زهره عشقی اشاره کرد.

    رضا طریقت کمانچه، میلاد طریقت پیانو، علی طریقت سه تار، وفا‌ مصباحی نی، هادی سپهری تار و باغلاما، فرنوش‌باقری عود، بهرنگ معتمدی ویولنسل، مونا لواسانی ویولن، مهسا زرندی ویولن، آیدا بختیاری‌ قانون، استاد حسین دامنپاک دو تار خراسان، فؤاد حسینی خواننده کردی، امید سعیدی نی انبان، حمید رضا محمد یوسفی، حسین نظری خواننده آذری و مجری خشایار رهنمون، برخی از نوازندگان ارکستر داتا بودند.

    در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: محمدامین پژوهنده) از این کنسرت را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=109199
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *