×
×

۲۷ آذرماه سال جاری

  • کد نوشته: 94712
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۴ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • مراسم اعلام عمومی سیاست‌های جدید و راهبردی سی‌ویکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر، ۲۷ آذرماه با حضور هنرمندان، شرکت‌کنندگان، علاقه‌مندان و مدیران جشنواره در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
    +ورود به این مراسم برای عموم، آزاد و رایگان است

    ۲۷ آذرماه سال جاری
  • جشنواره موسیقی فجر

    جشنواره موسیقی فجر

    مراسم اعلام عمومی سیاست‌های جدید و راهبردی سی‌ویکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر، ۲۷ آذرماه با حضور هنرمندان، شرکت‌کنندگان، علاقه‌مندان و مدیران جشنواره در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این مراسم که از ساعت ۱۴ در تالار وحدت آغاز می‌شود، سیاست‌های کلی جشنواره‌ی سی‌ویکم فجر تشریح می‌شود.

    طبق اعلام روابط‌ عمومی، جشنواره‌ی موسیقی فجر با تغییراتی بنیادین فعالیت خود را از سر می‌گیرد و در این مراسم، اهم سرفصل‌های مربوط به این موضوع تشریح خواهد شد. اعلام جدول نهایی اجراهای جشنواره، تشریح بخش‌های مختلف و معرفی اجمالی تمام گروه‌ها و هنرمندان حاضر در این رویداد از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

    در آیین اعلام عمومی سیاست‌های سی‌ویکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر، هنرمندان و گروه‌هایی مانند اردوان کامکار، پالت و … به اجرای برنامه خواهند پرداخت و در پایان این مراسم مدیر جشنواره در نشستی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد.

    ورود برای عموم آزاد و رایگان است. علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

    با توجه به ظرفیت تالار وحدت رزرو صندلی و صدور بلیت براساس اولویت زمانی ثبت‌ نام خواهد بود و سایت جشنواره برای این امر از بامداد روز چهارشنبه، ۲۵ آذرماه فعال می‌شود.

    گشایش مقدماتی سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر و نشست پرسش و پاسخ جمعه ۲۷ آذرماه از ساعت ۱۴ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=94712
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *