×
×

نشست ماهانه خانه موسیقی برگزار شد

  • کد نوشته: 79475
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۹ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • نشست ماهانه خانه موسیقی در حالی برگزار شد که بخشی از صحبت های سخنرانان به انتقادهای اخیر به این نهاد صنفی اختصاص داشت. به گزارش خبرنگار مهر، محمد سریر در نشست ماهانه اعضای خانه موسیقی که چهارشنبه ۲۸ خرداد در تالار اجتماعات خانه موسیقی برگزار شد، توضیح داد: اخیرا نقدهایی به خانه موسیقی مطرح شده […]

    نشست ماهانه خانه موسیقی برگزار شد
  • نشست ماهانه خانه موسیقی در حالی برگزار شد که بخشی از صحبت های سخنرانان به انتقادهای اخیر به این نهاد صنفی اختصاص داشت.

    به گزارش خبرنگار مهر، محمد سریر در نشست ماهانه اعضای خانه موسیقی که چهارشنبه ۲۸ خرداد در تالار اجتماعات خانه موسیقی برگزار شد، توضیح داد: اخیرا نقدهایی به خانه موسیقی مطرح شده که شاید از روی حسن نیت و خیرخواهی بوده و شاید هم صحبت های دوستان از روی ناآگاهی بوده است. به هر ترتیب این عزیزان نیز بخشی از مجموعه ما هستند که نقدهایی را به عملکرد خانه موسیقی وارد کرده اند.

    وی با بیان اینکه مفهوم تمدن همین بحث کردن ها است، گفت: من به کانون های مختلف هم گفته ام که گزارش و نظرات خود را به صورت مستمر به هیات مدیره بدهند تا ما این نظرات را بررسی کنیم. بدانید که تمام دلخوشی ما در هیات مدیره خانه موسیقی شما عزیزان هستید.

    مراسم بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب

    مصطفی کمال پورتراب پیشکسوت و مدرس صاحب نام موسیقی نیز در این نشست، تصریح کرد: در این مدت چند نفر در عملکرد خانه موسیقی صحبت هایی کرده اند که من از همه آنها خواهش می کتم اگر نقدی دارند بیایند و در همین خانه موسیقی انتقادات خود را مطرح کنند. باور کنید که حیف است موسیقیدانان اینچنین پشت سر هم حرف بزنند. من از عزیزان منتقد می خواهم بیایند و پیشنهادات خود را ارائه دهند و مطمئن باشند اینجا حرف های منطقی را همه می پذیرند.

    وی ادامه داد: امروز می خواهم چند قطعه را با پیانو برای شما بزنم. اما می دانید که من نود سالم است و دیگر انگشتانم توانی برای نواختن به دلیل آرتوروز ندارد اما تمام تلاش خودم را می کنم که آبرویم جلوی شما عزیزان نرود.

    https://musiceiranian.ir/?p=79475
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *