×
×

اجرای زنده شادیانه‌های کودکی

  • کد نوشته: 74131
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۵ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت «شادیانه‌های کودکی» روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ساعت ۲۱ ویژه کودکان و خانواده هایشان با اجرای عموهای فیتیله ای، دونه های برنامه «خاله شادونه» و… اجرا می شود. امیر فروتن با اشاره به کنسرت «شادیانه های کودکی» که ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد، گفت: این اولین کنسرت کودک […]

    اجرای زنده شادیانه‌های کودکی
  • ۱۶۳۹۹۱۹کنسرت «شادیانه‌های کودکی» روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ساعت ۲۱ ویژه کودکان و خانواده هایشان با اجرای عموهای فیتیله ای، دونه های برنامه «خاله شادونه» و… اجرا می شود.

    امیر فروتن با اشاره به کنسرت «شادیانه های کودکی» که ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد، گفت: این اولین کنسرت کودک و خانواده است که به شکل حرفه ای در کشور برگزار می شود.

    وی درمورد جزییات این کنسرت اظهار کرد: در این کنسرت ما ۹ نوزانده داریم که ترانه ها را به صورت زنده اجرا می کنند.

    تهیه کننده و صاحب امتیاز کنسرت «شادیانه های کودکی» درباره خوانندگان این کنسرت نیز اعلام کرد: عموهای فیتیله‌ای‌ با حضور محمد مسلمی، حمید گلی و علی فروتن به عنوان خوانندگان، مسعود روشن پژوه به عنوان مجری و خواننده، شهرام نیک یار به عنوان خواننده و آهنگساز و همچنین دونه ها (عروسک های برنامه خاله شادونه) به عنوان خوانندگان این کنسرت روی صحنه می روند.

    فروتن با بیان اینکه از چند گروه موسیقی کودک هم برای اجرای این کنسرت دعوت شده است، گفت: این کنسرت چند بخش دارد که در بخش های مختلف آن، خوانندگان و گروه های نام برده شده هر یک قطعاتی را اجرا می کنند و چند قطعه را هم با یکدیگر همخوانی می کنند.

    وی ادامه داد: این کنسرت ۱۳ قطعه دارد که ۱۲ ترانه آن پیش از این در تلویزیون اجرا شده است و ترانه «شادیانه های کودکی» مختص همین برنامه تولید شده است که برای اولین بار اجرا می شود.

    تهیه کننده کنسرت «شادیانه های کودکی» درباره زمان اجرای این کنسرت که ساعت ۲۱ روی صحنه می رود، عنوان کرد: این کنسرت به مدت ۲ شب برگزار می شود و ممکن است که یک سانس عصر هم به برنامه اضافه شود. از آنجایی که کودکان باید به همراه خانواده هایشان به این کنسرت بروند ساعت اجرا را دیرتر قرار دادیم تا خانواده ها با مشکل پارکینگ و دیگر مسایل مواجه نشوند.

    وی در پایان با بیان اینکه بخشی از عواید این کنسرت صرف امور خیریه می شود، گفت: تلاش ما این است که در این کنسرت فضای شادی را فراهم کنیم و شبی به یاد ماندنی و مفرح را برای کودکان رقم بزنیم و بتوانیم این برنامه را در آینده در تهران و دیگر شهرها اجرا کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=74131
       
    برچسب ها فیتیله‌ای‌ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *