×
×

فلوت‌نواز «ارکستر سمفونیک» در راه تهران

  • کد نوشته: 73940
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۳ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • رضا ناژفر که قرار است به‌عنوان نوازنده‌ی فلوت اول ارکستر سمفونیک تهران را همراهی کند، ۲۸ فروردین وارد تهران می‌شود. این هنرمند اظهار کرد: من ۲۸ فروردین از اتریش به تهران می‌آیم و تمرین‌هایم با ارکستر ۲۹ فروردین آغاز می‌شود. قرار است من در دو کنسرت اول ارکستر سمفونیک، فلوت اول اجرا کنم. این نوازنده‌ی […]

    فلوت‌نواز «ارکستر سمفونیک» در راه تهران
  • ۱۴۲۸۸۲۳۹۱۸۲۴۲_۵رضا ناژفر که قرار است به‌عنوان نوازنده‌ی فلوت اول ارکستر سمفونیک تهران را همراهی کند، ۲۸ فروردین وارد تهران می‌شود.

    این هنرمند اظهار کرد: من ۲۸ فروردین از اتریش به تهران می‌آیم و تمرین‌هایم با ارکستر ۲۹ فروردین آغاز می‌شود. قرار است من در دو کنسرت اول ارکستر سمفونیک، فلوت اول اجرا کنم.

    این نوازنده‌ی فلوت مقیم اتریش ادامه داد: من ارکستر و اعضای قدیمی آن را می‌شناسم، البته سال‌های زیادی است که در ایران زندگی نکردم و فقط گاهی سفرهایی به ایران داشته‌ام. بنابراین نمی‌توانم نظر درستی در ارزیابی‌ام از ارکستر بدهم، اما باید این نکته را در نظر قرار دهیم که در ایران باید روی مدارس موسیقی و هنرستان‌ها زیاد کار و تلاش شود که با استادان خوب، نسل جوان را تعلیم داد. باید گفت ساز، شبیه خواننده اپرا است، خوبش هیچ‌جا زیاد نیست.

    او در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا قصد برگزاری مسترکلاس در ایران را دارد؟ گفت: فکر می‌کنم اجرای رسیتال و کنسرت با ارکستر سمفونیک زمان زیادی ببرد و این‌بار فرصتی برای برگزاری مسترکلاس نباشد. البته در سفرم به ایران یک پروژه‌ی ضبط خواهم داشت که همسرم به‌عنوان ویلن‌نواز من را همراهی می‌کند. این پروژه قطعاتی از من را دربرمی‌گیرد که روی شعرهای شاعر گیلانی، اسماعیل حبیبی نوشته‌ام.

    به گزارش ایسنا، رضا ناژفر مدرس و نوازنده‌ی پیشکسوت فلوت است. او سابقه‌ی همکاری در ارکستر تئاتر وین، کنسرواتوار اینسبروک و کنسرواتوار پرینر را دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=73940
       
    برچسب ها رضا ناژفر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *