×
×

تهران میزبان «استیو بیکر» استاد بین المللی هارمونیکا می شود

  • کد نوشته: 69223
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۰
  • برای اولین بار در ایران مسترکلاس کلاس تخصصی ساز هارمونیکا برگزار می شود. مولف کتاب “the harp handbook” به مدت دو روز یعنی ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه در ایران مستر کلاس نوازندگی ساز هارمونیکا (سازدهنی) برگزار می کند. استیو بیکر اسطوره نوازندگی سازدهنی جهان مدرس دوره های مسترکلاس هارمونیکا در تهران خواهد بود که […]

    تهران میزبان «استیو بیکر» استاد بین المللی هارمونیکا می شود
  • استیو بیکر

    استیو بیکر

    برای اولین بار در ایران مسترکلاس کلاس تخصصی ساز هارمونیکا برگزار می شود.

    مولف کتاب “the harp handbook” به مدت دو روز یعنی ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه در ایران مستر کلاس نوازندگی ساز هارمونیکا (سازدهنی) برگزار می کند.

    استیو بیکر اسطوره نوازندگی سازدهنی جهان مدرس دوره های مسترکلاس هارمونیکا در تهران خواهد بود که این دوره تخصصی به همت شرکت سورنا برگزار خواهد شد.

    استیو بیکر به اعتقاد بسیاری احیا کننده و معرف زوایای زیبایی شناسانه ساز هارمونیکا به لحاظ سازی با قابلیت های نوازندگی و مزیکال بالا است.این نوازنده سرشناس که با ابداع سبک شخصی و منحصر به فرد خود در زمینه نوازندگی هارمونیکا ، بواسطه اقتباس از سبک های بلوز، جز، کانتری و فانک در حال حاضر سرشناس ترین نوازنده هارمونیکا در سطح بین المللی است به تهران خواهد آمد تا مستر کلاس خود را در سه سطح مبتدی، متوسط و حرفه ای برگزار کند.

    گفتنی است، در اختتامیه این مسترکلاس ها که در روز جمعه ۱ اسفندماه برگزار خواهد شد. استیو بیکر به قصد جمع بندی مباحث ارایه شده در این کلاس ها کنسرتی پژوهشی نیز برگزار خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=69223
       
    برچسب ها استیو بیکر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *