×
×

جانی دپ: از افرادی که از شهرت خود برای پیشبرد فعالیت موسیقی استفاده می‌کنند، بیزارم!

  • کد نوشته: 67743
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۶ام دی ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • جانی دپ که علاوه بر بازیگری یکی از شیفتگان موسیقی است و خود دستی در نواختن دارد، از بازیگرانی که از شهرت خود برای تبدیل شدن به خواننده سوءاستفاده می‌کنند، به شدت انتقاد کرد. به‌ گزارش آنا، جانی دپ که این روزها برای افتتاحیه فیلم تازه‌اش «مُردخای» به برلین سفر کرده، همتایانش را که از […]

    جانی دپ: از افرادی که از شهرت خود برای پیشبرد فعالیت موسیقی استفاده می‌کنند، بیزارم!
  • ۲-۱-۲۰۱۴۱۱۲۸۱۹۵۴۳۴جانی دپ که علاوه بر بازیگری یکی از شیفتگان موسیقی است و خود دستی در نواختن دارد، از بازیگرانی که از شهرت خود برای تبدیل شدن به خواننده سوءاستفاده می‌کنند، به شدت انتقاد کرد.

    به‌ گزارش آنا، جانی دپ که این روزها برای افتتاحیه فیلم تازه‌اش «مُردخای» به برلین سفر کرده، همتایانش را که از شهرت بازیگری خود برای تبدیل شدن به خواننده یا نوازنده گروه‌های موسیقی سوء‌استفاده می‌کنند، مورد حمله قرار داد. این سخنان احتمالاً به مذاق بازیگرانی مانند راسل کرو و جیرد لتو خوش نخواهد آمد.

    بازیگر ۵۲ ساله «ادوارد دست‌قیچی»، «سویینی‌تاد»، «آلیس در سرزمین عجایب» و فرانشیز سینمایی «دزدان دریایی کاراییب» و نامزد ۳ جایزه اسکار در گفت‌و‌گویی با سیدنی مورنینگ هرالد که صبح امروز (به وقت سیدنی) منتشر شد، به این شکل به ستاره‌هایی که تبدیل به خواننده شده‌اند، انتقاد کرد: «این ایده به‌طور کلی (استفاده از شهرت بازیگری برای تبدیل شدن به ستاره موسیقی) مسأله حال به‌هم زنی است. همیشه حالم را به‌هم می‌زند.»

    دپ که خود نوازنده گیتار است و چند ماه پیش همراه با مریلین مانسن گیتار نواخته و در ضبط موسیقی گروه بریتانیایی Oasis نیز اجرا داشته است، در این مصاحبه گفت: «من خیلی خوش‌شانس بودم که در ضبط موسیقی دوستانم ساز زده‌ام و هنوز هم این کار را می‌کنم. موسیقی هنوز بخشی از زندگی من است. ولی هرگز چیزی مانند «گروه موسیقی جانی دپ» به‌گوشتان نخواهد خورد. چنین چیزی هرگز وجود نخواهد داشت.»

    جانی دپ در عین‌حال گفت از افرادی که از شهرت خود برای پیشبرد فعالیت موسیقی استفاده می‌کنند، بیزار است. «این روزها دیگر مد شده است. هرکس که تا اندازه‌ای به موفقیت رسیده باشد، اگر ذوقی در موسیقی هم داشته باشد، می رود و یک گروه به راه می‌اندازد و کارش را به حوزه‌های دیگر هم گسترش می‌دهد. ولی من از این ایده متنفرم. که مثلاً بیایید مرا ببینید که گیتار می‌زنم چون مرا در ۱۲ فیلم دیده‌اید… اینکه نشد. آدم دلش می‌خواهد مردم به عشق موسیقی به موسیقی گوش بدهند.»

    https://musiceiranian.ir/?p=67743
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *