×
×

با تهیه تهیه و تدوین شیوه نامه ای مشترک

  • کد نوشته: 64795
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام آذر ۱۳۹۳
  • ۰
  • رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی از تهیه و تدوین شیوه نامه ای مشترک توسط پلیس و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نحوه صدور مجوز به کنسرت ها خبر داد. به نقل از سایت پلیس، سرهنگ محمد مسعود زاهدیان گفت: در راستای کاهش ناهنجاری ها، مشخص شدن ضوابط فرهنگی و فنی سالن های برگزاری […]

    با تهیه تهیه و تدوین شیوه نامه ای مشترک
  • ۲-۱-۲۰۱۴۷۹۱۵۲۹۲۹رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی از تهیه و تدوین شیوه نامه ای مشترک توسط پلیس و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نحوه صدور مجوز به کنسرت ها خبر داد.

    به نقل از سایت پلیس، سرهنگ محمد مسعود زاهدیان گفت: در راستای کاهش ناهنجاری ها، مشخص شدن ضوابط فرهنگی و فنی سالن های برگزاری موسیقی زنده، رعایت حقوق شهروندی و عدم تجاوز به حریم افراد در اینگونه برنامه، این شیوه نامه با همکاری معاونت هنری وزارت ارشاد در دست بررسی و تصویب است.

    وی افزود: این شیوه نامه مشترک، کیفیت برگزاری کنسرت ها را مشخص می کند نه اینکه کنسرتی دراستادیومی برگزار شود که ابزار فنی آن فراهم نیست و حقوق شهروندی و ضوابط انتظامی در آن رعایت نمی شود.

    به گفته زاهدیان، این شیوه نامه مشترک، روندی مشخص و یکنواخت برای اجرای مقررات و قوانین برگزاری کنسرت ها است تا با کمترین مشکل شاهد برگزاری این فعالیت فرهنگی باشیم؛ نظرات ناجا در رابطه با تدوین شیوه نامه به مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد ارائه شده است و منتظر جمع بندی و ارائه متن نهایی از سوی مرکز مذکور هستیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=64795
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *