×
×

با گزارش ویژه از زنده‌یاد محمدرضا لطفی

  • کد نوشته: 54450
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۰
  • دوره نوزدهم ماهنامه خبری – تحلیلی گزارش موسیقی (شماره مسلسل ۶۶ – خرداد ۱۳۹۳) با گزارش ویژه از زنده‌یاد محمدرضا لطفی به مناسبت درگذشت وی منتشر شد. در همین راستا، گفتگوهایی با برخی از اصحاب فرهنگ و موسیقی از جمله مجید کیانی، زیدالله طلوعی، علی اکبر شکارچی، هوشنگ ظریف و محمود دولت آبادی صورت گرفته […]

  • دوره نوزدهم ماهنامه خبری – تحلیلی گزارش موسیقی (شماره مسلسل ۶۶ – خرداد ۱۳۹۳) با گزارش ویژه از زنده‌یاد محمدرضا لطفی به مناسبت درگذشت وی منتشر شد.

    در همین راستا، گفتگوهایی با برخی از اصحاب فرهنگ و موسیقی از جمله مجید کیانی، زیدالله طلوعی، علی اکبر شکارچی، هوشنگ ظریف و محمود دولت آبادی صورت گرفته است. همچنین یادداشتی از ابوالحسن مختاباد با عنوان «برخورد سرد جامعه موسیقی با لطفی» در این فصل به چاپ رسیده است.

    گفتگو با برخی از موسیقیدانان پیشکسوت و همچنین گفتگویی اختصاصی با فرهاد فخرالدینی و منوچهر صهبایی به مناسبت نوید بازفعالیت دو ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی از مطالب آغازین این شماره هستند.

    معرفی و بررسی آلبوم‌های موسیقی ماه‌های اخیر به همراه گفتگو با صاحبان آثار از جمله مطالب این شماره است.

    از دیگر مطالب این شماره، فصل مشاوره است که مقالاتی را شامل می شود و همچنین در فصل موسیقی فیلم، به بررسی موسیقی فیلم “«جاذبه» بخاطر دریافت جایزه اسکار ۲۰۱۴ و نیز موسیقی فیلم «دزد کتاب» به آهنگسازی جان ویلیامز نامزد جایزه اسکار ۲۰۱۴ و موسیقی فیلم «زندگی پی» پرداخته شده است. پایان بخش این شماره، یادداشت‌ها و مقالاتی بوده که از سوی کارشناسان موسیقی ارائه شده است.

    این دوره از گزارش موسیقی در ۶۴ صفحه بصورت تمام رنگی با سردبیری سروش ریاضی منتشر شده که از روزهای پایانی اردیبهشت در کیوسکهای مطبوعاتی قابل دسترس است.

    https://musiceiranian.ir/?p=54450
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *