×
×

لغو کنسرت‌های پل مک کارتنی

  • کد نوشته: 54443
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • پل مک کارتنی آهنگساز و خواننده به دلیل عفونت ویروسی در ژاپن راهی بیمارستان شد. به نقل از آسوشیتدپرس، این چهره مشهور دنیای موسیقی راک که چندین کنسرتش را به دلیل مناسبت نبودن حالش لغو کرده بود، در بیمارستان بستری شد. نماینده این آهنگساز با صدور اعلامیه‌ای این خبر را تایید کرد و گفت همین […]

  • IMG13321706پل مک کارتنی آهنگساز و خواننده به دلیل عفونت ویروسی در ژاپن راهی بیمارستان شد.
    به نقل از آسوشیتدپرس، این چهره مشهور دنیای موسیقی راک که چندین کنسرتش را به دلیل مناسبت نبودن حالش لغو کرده بود، در بیمارستان بستری شد.

    نماینده این آهنگساز با صدور اعلامیه‌ای این خبر را تایید کرد و گفت همین بیماری موجب شد تا او توان شرکت در چند کنسرت را نداشته باشد و برنامه‌هایش را در ژاپن لغو کند.

    وی افزود او نیاز به بهبودی کامل دارد و گفته شده چند روز باید استراحت کند. در این اعلامیه آمده است مک کارتنی از پیام‌هایی که آرزوی سلامت او را دارند و از سراسر جهان برایش ارسال شده اند، تحت تاثیر قرار گرفته است.

    روز پنج شنبه وب سایت نشریه ژاپنی سانکی اسپورت گزارش داد که این آهنگساز ۷۱ ساله راهی بیمارستان شده است. ترجمه این خبر با موجی از نگرانی همراه شد و سرانجام نماینده وی این خبر را تایید کرد.

    اوایل هفته مک کارتنی اعلام کرده بود دو کنسرتش در ژاپن را لغو می کند و کنسرتی را که ۲۸ ماه می در سئول داشت را نیز به این فهرست افزوده بود. کنسرت او در سئول اولین کنسرت و اولین حضور این خواننده و آهنگساز در کره جنوبی بود.

    گفته شده مک کارتنی با این ویروس وارد ژاپن شد و در آنجا متوجه شد حالش خوب نیست.

    او قرار است از ۱۴ ژوییه در تگزاس باشد و تور آمریکای او تا ۱۳ اوت در سن فرانسیسکو خاتمه می یابد.

    https://musiceiranian.ir/?p=54443
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *