×
×

سپهر سعادتی مدیر هماهنگی و عضو گروه موسیقی «رستاک» عنوان کرد

  • کد نوشته: 52067
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۹ام فروردین ۱۳۹۳
  • ۰
  • گروه موسیقی «رستاک» اواخر فروردین ماه در شهرهای ارومیه و بندرعباس تازه‌ترین کنسرت خود در سال جدید را اجرا می کنند. سپهر سعادتی مدیر هماهنگی و عضو گروه موسیقی «رستاک» در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های این گروه در سال ۹۳ گفت: طبق معمول سنوات گذشته در تدارک اجرای برنامه های جدیدمان […]

  • گروه موسیقی «رستاک» اواخر فروردین ماه در شهرهای ارومیه و بندرعباس تازه‌ترین کنسرت خود در سال جدید را اجرا می کنند.

    سپهر سعادتی مدیر هماهنگی و عضو گروه موسیقی «رستاک» در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های این گروه در سال ۹۳ گفت: طبق معمول سنوات گذشته در تدارک اجرای برنامه های جدیدمان در فصل بهار هستیم که با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته اواخر فروردین ماه کنسرت‌هایی را در ارومیه و سپس در بندرعباس برگزار می کنیم.

    وی درباره اجراهای خارج از کشور گروه رستاک نیز خاطرنشان کرد: به طور حتم در خرداد و تیر ماه سال جاری کنسرت هایی را در خارج از کشور برگزار می‌کنیم. با توجه به پیش بینی های انجام گرفته مقصد اولمان کشور کانادا و مقصد دوم نیز استرالیا خواهد بود که با توجه به اینکه هنوز تاریخ دقیق اجرای برنامه هایمان مشخص نیست در روزهای آینده اطلاعات دقیق تری را اعلام می کنیم.

    این نوازنده درباره شکل برنامه های کنسرت‌های گروه ادامه داد: محتوای برنامه مانند کارهای قبلی گروه ترکیبی از آلبوم‌های همه اقوام من، رنگواره‌های کهن و سرنای نوروز خواهد بود که با سرپرستی سیامک سپهری و همراهی اعضای همیشگی گروه و ترکیب سازهای زهی، کوبه ای و بادی اجرا می‌شود. این در حالی است که همانند کنسرت‌های قبلی تلاش خواهیم کرد تا از حضور هنرمندان و استادان صاحب‌نام موسیقی نواحی و عزیزانی که در طول سفرهای گروه رستاک همراه ما بودند در کنسرت هایمان استفاده کنیم.

    سعادتی درباره تولید آلبوم جدید گروه رستاک نیز توضیح داد: روند پیش‌تولید آلبوم مدتی است که آغاز شده اما به دلیل وسواسی که گروه برای انتخاب قطعات دارد نمی توانیم برای ضبط عجله کنیم ضمن اینکه ضبط آلبوم‌های این چنینی نیازمند یک روند مناسب است که باید طی شود.

    به گفته وی، این آلبوم هم در سبک و سیاق آلبوم های قبلی گروه رستاک در حوزه موسیقی نواحی است که این بار سعی شده علاوه بر گنجاندن قطعات مشهور محلی به سراغ موسیقی مناطق بکر و مغفول مانده کشور هم برود.

    گروه موسیقی رستاک از سال ۷۶ با هدف الهام از عناصر شنیداری موسیقی ایرانی به ویژه موسیقی نواحی در قالب‌های نوین، فعالیت خود را آغاز کرد که حاصل آن تولید سه آلبوم «همه اقوام من»، «رنگواره‌های کهن» و «سرنای نوروز» بود که هر سه این آلبوم با استقبال مخاطبان مواجه شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=52067
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *