×
×

لغو نشست «چ» در مشهد

  • کد نوشته: 49676
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۸ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۰
  • موسیقی ایرانیان – خانه هنر (سینما و تلویزیون) /ایسنا نوشت: به دلیل عدم حضور ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان فیلم سینمایی «چ» نشست این فیلم در مشهد لغو شد. منطقه خراسان، علی‌رغم اطلاع‌رسانی قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، نشست فیلم «چ» که قرار بود ساعت ۱۲ یکشنبه ۲۷ بهمن ماه، در مجتمع فرهنگی و […]

  • موسیقی ایرانیان – خانه هنر (سینما و تلویزیون) /ایسنا نوشت:

    به دلیل عدم حضور ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان فیلم سینمایی «چ» نشست این فیلم در مشهد لغو شد.

    منطقه خراسان، علی‌رغم اطلاع‌رسانی قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، نشست فیلم «چ» که قرار بود ساعت ۱۲ یکشنبه ۲۷ بهمن ماه، در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) مشهد برگزار شود، لغو شد.

    پژمان‌ لشکری‌پور مدیر پروژه فیلم «چ» با ابلاغ سلام ابراهیم حاتمی‌کیا خطاب به حاضران گفت: ایشان گفتند اگر مردم به من اقبالی دارند و من شرمنده‌شان هم هستم، تبعا به خاطر نوع نگاهم در آثارم است که مبتنی بر ارزش‌های انقلاب و رزمندگان و شهداست بنابراین در صحبت‌هایم هم باید همین روند را ادامه بدهم.

    مدیر پروژه‌ی فیلم «چ» درباره‌ی دلایل لغو نشست فیلم «چ» ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برای برگزاری این نشست تلاش بسیاری کرد اما ابراهیم حاتمی‌کیا معتقد است که جشنواره فیلم فجر باید دنباله‌رو و تقویت‌کننده‌ی هویت انقلاب باشد.

    وی با اشاره به انتقادات حاتمی‌کیا در خصوص جشنواره فجر، خاطرنشان کرد: ایشان صلاح دانستند در این مقطع سکوت کرده و اعلام کردند نمی‌خواهند چیزی بگویند که فضا را مکدر کند؛ شاید در زمان اکران فیلم مجال حضور در چنین نشستی را داشته باشند.

    لشکری‌پور همچنین خبر داد که فیلم «چ» در نوروز ۹۳ در سرگروه سینما «آزادی» اکران می‌شود و حداقل دو سینما در مشهد نیز آن را اکران می‌کنند.

    فیلم «چ» مقطعی از زندگی شهید چمران را روایت می‌کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=49676
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *