×
×

«زندگی» امیر تاجیک از کارت زرد تا دربند اروند

  • کد نوشته: 49104
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۰ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۰
  • قطعه “زندگی” با صدای امیر تاجیک به عنوان تیتراژ پایانی سریال “در بند اروند” مورد استفاده قرار گرفت. قطعه زندگی در حالی در مینی سریال هفت قسمتی در بند اروند این شبها شنیده می شود که این قطعه پیش از این در نوروز ۹۱ به عنوان تیتراژ پایانی سریال طنز ” کارت زرد ” که […]

  • قطعه “زندگی” با صدای امیر تاجیک به عنوان تیتراژ پایانی سریال “در بند اروند” مورد استفاده قرار گرفت.

    قطعه زندگی در حالی در مینی سریال هفت قسمتی در بند اروند این شبها شنیده می شود که این قطعه پیش از این در نوروز ۹۱ به عنوان تیتراژ پایانی سریال طنز ” کارت زرد ” که از طریق شبکه تهران به روی آنتن رفته بود.

    البته به دلیل ضعف مفرط سریال کارت زرد ، عملا نه این سریال دیده شد و قطعا ترانه مذکور هم مورد توجه قرار نگرفت ولی حال این ترانه در سریالی دیگر گنجانده شده است. اما نکته جالب اینجاست که یک ترانه در دو مقطع زمانی و بدون توجه به مضمون سریال ها مورد استفاده قرار می گیرد.

    البته لازم به ذکر است ، قطعه زندگی در آلبومی با همین عنوان سال گذشته با صدای امیر تاجیک منتشر شد و در ضمن این قطعه یکی از شاخص ترین آثار این خواننده مطرح به شمار می رود ولی به نظر نمی رسد حضور این ترانه در دو سریال ضعیف و معمولی بتواند کمکی به این قطعه بکند.

    قطعه زندگی توسط علیرضا حسینی سروده شده است و امید تاجیک نیز موسیقی آن را ساخته و تنظیم نموده است. میکس این اثر در ایران و مسترینگ آن در آلمان انجام گرفته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=49104
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *