×
×

در پی انتشار قطعه «بارونیه حال من» از احسان کرمی

  • کد نوشته: 48923
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۶ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۰
  • احسان کرمی که تک آهنگ «بارونیه حال من» را خوانده و چند روزی است آن را در فضای مجازی منتشر کرده، از ساخت قطعه دیگری خبر داد. این مجری تلویزیون و رادیو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه به فکر انتشار قطعه‌ی دیگری است عنوان کرد: فعلا آهنگ آن […]

  • احسان کرمی که تک آهنگ «بارونیه حال من» را خوانده و چند روزی است آن را در فضای مجازی منتشر کرده، از ساخت قطعه دیگری خبر داد.

    این مجری تلویزیون و رادیو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه به فکر انتشار قطعه‌ی دیگری است عنوان کرد: فعلا آهنگ آن ساخته شده و فکر می‌کنم به احتمال زیاد انتشار آن به سال بعد موکول شود.

    او درباره‌ی قطعه‌ی «بارونیه حال من» نیز عنوان کرد: خیلی وقت است که موسیقی کار می‌کنم اما قطعه‌ی«بارونیه حال من» با آهنگسازی برادرم آرین کرمی و ترانه سرایی ثمین زر افشان اولین تک آهنگ مستقلی است که با خوانندگی من منتشر شده است.

    کرمی که سابقه کارگردانی تئاتر هم دارد، در ادامه اظهار کرد: از ساعات پایانی نهم بهمن ماه که قطعه‌ی «بارونیه حال من» را منتشر کردیم تا صبح روز بعدش صدها هزار نفر آن را شنیده و ده‌ها هزار نفر آن را دانلود کرده بودند.

    وی ادامه داد: این اتفاق شانس خوبی بود که تصورش را هم نمی‌کردیم.

    کرمی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد فعالیت جدی در حوزه‌ی موسیقی و انتشار آلبوم را دارد؟ گفت: هر چیزی امکانش وجود دارد ولی پیش‌بینی خاصی برای این کار ندارم،‌ فقط با استقبال گسترده‌ی مخاطبان فهمیدیم که می‌توانیم در حوزه‌ی موسیقی دارای جایگاه شویم.

    این گوینده رادیو و تلویزیون در ادامه‌ی گفت‌وگوی خود عنوان کرد: من فعالیت هنری را با موسیقی آغاز کردم اما زحمات ساخت قطعه‌ی بارونیه حال من بر دوش برادرم بوده است و من کمترین سهم را در موفقیت آن داشتم، گرچه بسیاری از مردم تصور می‌کنند که خواننده سهم بیشتری دارد که شاید هم همینطور باشد، اما در کار من اینطور نبوده است.

    کرمی در پایان اظهار کرد: امیدوارم مردم بین احسان کرمی تئاتر با تلویزیون‌، رادیو و موسیقی تفکیک قائل شوند.

    https://musiceiranian.ir/?p=48923
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *