×
×

همکاری و حمایت بازیگر سینما و تئاتر با گروه موسیقی «وصل یار»

  • کد نوشته: 48067
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۶ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۰
  • فاطمه معتمدآریا از گروه موسیقی «وصل یار» به سرپرستی ابراهیم اثباتی حمایت می‌کند.  با پیوستن معتمدآریا به این گروه این دومین بار است که یک بازیگر سینما و تئاتر با گروه موسیقی «وصل یار» همراه می‌شود. سال گذشته نیز آنا نعمتی به عنوان حامی همراه این گروه بود. اعضای گروه «وصل یار» به دلیل  اینکه […]

  • IMG15000321فاطمه معتمدآریا از گروه موسیقی «وصل یار» به سرپرستی ابراهیم اثباتی حمایت می‌کند.
     با

    پیوستن معتمدآریا به این گروه این دومین بار است که یک بازیگر سینما و تئاتر با گروه موسیقی «وصل یار» همراه می‌شود. سال گذشته نیز آنا نعمتی به عنوان حامی همراه این گروه بود.

    اعضای گروه «وصل یار» به دلیل  اینکه موسیقی‌شان و افکت‌های ویژه‌ای که در کنسرت هایشان اجرا می‌شود، به نوعی قصد دارد سینما و تئاتر را به موسیقی پیوند بزنند راغب هستند هنرمندان سینما و تئاتر با این گروه همراه شوند.

    اثباتی مدیر این گروه در این باره گفت: وصل یاری‌ها می‌دانند که کنسرت‌های ما تلفیقی از موسیقی و تئاتر و حتی به لحاظ جلوه‌های ویژه بصری سینماست بنابراین ما علاقه داریم هنرمندان سینما و تئاتر را نیز وصل یاری کنیم و از آنها بخواهیم که تاثیر درآمیختن این هنرها را نادیده نگیرند.

    وی ادامه داد: «وصل یار» قرار است هر سال یکی از هنرمندان در عرصه های مختلف را با خود همسو کند و می‌خواهد با این کارش یادآوری کند که ذات هنر به هم تنیده شده است و چند هنر در کنار هم مخاطبان بیشتری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

    گروه موسیقی وصل یار، سال ۱۳۸۲ شکل گرفته و با نوآوری‌هایی که در زمینه موسیقی تلفیقی و درآمیختن این هنر با سینما و تئا‌تر داشته، توانسته توجه و نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

     کنسرت گروه موسیقی وصل یار به سرپرستی ابراهیم اثباتی از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=48067
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *