×
×

داود گنجه‌ای: انشاءالله از خدا کارت زرد نگیریم

  • کد نوشته: 46787
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۰ام دی ۱۳۹۲
  • ۰
  • داود گنجه‌ای، نوازنده و مدرس پیشکسوت موسیقی ایرانی می‌گوید مسوولان باید با هم بسازند و مشکلات عرصه هنر را براندازند.  به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این نوازنده کمانچه با اشاره به دیدار غروب پنجشنبه رییس جمهور با هنرمندان در تالار وحدت می‌گوید: «شب خیلی خوبی بود و چنین فرصت‌هایی را باید غنیمت شمرد. همین که یک […]

  • داود گنجه‌ای، نوازنده و مدرس پیشکسوت موسیقی ایرانی می‌گوید مسوولان باید با هم بسازند و مشکلات عرصه هنر را براندازند.
     به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این نوازنده کمانچه با اشاره به دیدار غروب پنجشنبه رییس جمهور با هنرمندان در تالار وحدت می‌گوید: «شب خیلی خوبی بود و چنین فرصت‌هایی را باید غنیمت شمرد. همین که یک شب حرف‌های خوبی در عرصه هنر می‌شنویم، خودش جای خیلی امیدواری است.»

    داود گنجه‌ای با یادآوری این بیت حافظ که «اگر غم لشگر انگیزد که خون عاشقان ریزد/ من و ساقی به هم سازیم و بنیادش براندازیم» تاکید می‌کند: «این بیت حکایت امروز ماست، چرا که این مسوولان کشور هستند که باید با هم بسازند و مشکلات عرصه فرهنگ وهنر ایران را براندازند. و گر نه ما اهالی هنر نه سیاسی هستیم، نه بازی‌های سیاست را می‌فهمیم و نه از کارت زرد و قرمز سر در می‌آوریم.»

    این هنرمند پیشکسوت با بیان اینکه آنچه از اخلاق، دین و آیین کشورداری انتظار داریم، پنجشنبه شب در سخنان رییس جمهور نهفته بود، می‌افزاید: «آنچه ما را آزار می‌دهد، خشونت، فساد و قانون گریزی و پایمال کردن حقوق مردم است که هنرمندان هم بخشی از آن هاهستند. در این راستا ما و مسوولان نباید وظایف الهی، اخلاقی و میهنی خود را فراموش کنیم تا انشاءالله از خدا کارت زرد نگیریم.»

    داود گنجه‌ای ضمن این آرزو که همه باید دست به دست هم دهند تا امیدواری ایجاد شده در جامعه به سراب تبدیل نشود، می‌افزاید: «یادمان نرود برای چند سال جوانان کشور ناامید شده بوددند که این امید از دست رفته در ۲۴ خرداد امسال زنده شد؛ اتفاق خوش یمنی که نباید بگذاریم به هیچ وجه مخدوش شود.»

    https://musiceiranian.ir/?p=46787
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *