×
×

مجازشدن خوانندگان زیرزمینی فضای رقابت را میان اهالی پاپ افزایش می‌دهد

  • کد نوشته: 46532
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۷ام دی ۱۳۹۲
  • ۰
  • خشایار اعتمادی،‌ خواننده موسیقی پاپ، درگفتگو با خبرنگار حوزه‌ی موسیقی باشگاه خبرنگاران پیرامون مجاز شدن خوانندگان موسیقی زیرزمینی گفت: از مجاز شدن خوانندگان زیرزمینی استقبال و حمایت می‌کنم و به اعتقاد من با رعایت چارچوب قوانین توانایی‌هایشان را بروز بدهند. اعتمادی عنوان کرد: در روند قانونی،‌ خوانندگان زیرزمینی حمایت و هدایت می‌شوند و این امر […]

  • خشایار اعتمادی،‌ خواننده موسیقی پاپ، درگفتگو با خبرنگار حوزه‌ی موسیقی باشگاه خبرنگاران پیرامون مجاز شدن خوانندگان موسیقی زیرزمینی گفت: از مجاز شدن خوانندگان زیرزمینی استقبال و حمایت می‌کنم و به اعتقاد من با رعایت چارچوب قوانین توانایی‌هایشان را بروز بدهند.

    اعتمادی عنوان کرد: در روند قانونی،‌ خوانندگان زیرزمینی حمایت و هدایت می‌شوند و این امر باعث افزایش انگیزه‌ی بیشتر در ارائه کارها می‌شود.

    وی ادامه داد:‌ علاوه بر ممیزی ارشاد در فضای مجاز خوانندگان در صف ممیزی‌های مردمی قرار می‌گیرند و همین امر تلاش آن‌ها را برای بهتر شدن افزایش می‌دهد.

    اعتمادی بیان کرد: مجاز شدن این خواننده‌ها باعث می‌شود فضای رقابتی خوانندگان پاپ حرفه‌ای و جذاب‌تر شود.

    خواننده‌ی آلبوم “باید به تو برگردم” تصریح کرد: نگاه جدید معاونت هنری و دفتر موسیقی بستر را برای مجاز شدن محیا کرده همچنین دولت تدبیر و امید نیز این نگاه سخت‌گیرانه‌ی خود را کمتر کرده و نرم با موضوع رفتار می‌کند.

    اعتمادی ادامه داد:‌ حاکمیت اگر رفتار سختگیرانه‌ای نسبت به خوانندگان زیرزمینی دارد به خاطر قانون مدار شدن آن‌ها است و گرنه این خوانندگان نیز بچه‌های این آب و خاک هستند.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بستر برای همه‌ی این هنرمندان فراهم شود و انشاءالله مسئولان موسیقی نیز فضا را برای این دوستان فراهم سازد.

    https://musiceiranian.ir/?p=46532
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *