×
×

این اثر هفته سوم دی ماه منتشر می شود!

  • کد نوشته: 45700
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام آذر ۱۳۹۲
  • ۲ دیدگاه
  •  آلبوم جدید فرزاد فرزین «شخصی» نام گرفت. مجید عبدی، تهیه کننده این آلبوم ضمن اعلام این خبر گفت: «آلبوم جدید فرزاد فرزین پس از همفکری‌های فراوان، سرانجام «شخصی» نام گرفت.» عبدی در ادامه افزود: «این آلبوم چهارده قطعه دارد و فرزاد فرزین در هفته‌های آینده جزئیات بیشتر آلبومش را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد. […]

  • کنسرت فرزاد فرزین در تبریز (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت فرزاد فرزین در تبریز (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

     آلبوم جدید فرزاد فرزین «شخصی» نام گرفت.

    مجید عبدی، تهیه کننده این آلبوم ضمن اعلام این خبر گفت: «آلبوم جدید فرزاد فرزین پس از همفکری‌های فراوان، سرانجام «شخصی» نام گرفت.»

    عبدی در ادامه افزود: «این آلبوم چهارده قطعه دارد و فرزاد فرزین در هفته‌های آینده جزئیات بیشتر آلبومش را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد. همه مجوز‌های لازم جهت انتشار این آلبوم اخذ شده و پیش‌بینی‌های ما برای تاریخ توزیع آن، هفته سوم دی ماه سال جاری است. آلبومی که به نظر من بدون شک بهترین آلبوم فرزاد فرزین خواهد بود. فرزاد در این آلبوم سعی کرده که قشر گسترده تری از جامعه مخاطبان موسیقی را درگیر آثارش کند و اگر در آثار قبلی سعی کرده بود که مخاطبان «تینیجر» را به سمت آثارش بکشاند، این بار قرار است که خانواده‌ها را متوجه کارهای جدید خود و فضای کاری‌ اش نماید. بعد از انتشار این آلبوم در بهمن ماه کنسرت بزرگی را برگزار خواهیم کرد که به نوعی جشن رونمایی و انتشار آلبوم جدید این خواننده است. در کنسرت بهمن ماه قطعات جدید این خواننده نیز اجرا خواهد شد.»

    عبدی درباره انتشار تیزر و ویدئوهایی که برای این آلبوم تولید شده، توضیح داد: «تیزر رسمی این آلبوم در هفته‌های آینده از طریق شبکه نمایش خانگی و سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد. ویدئوهایی را هم ساخته‌ایم که به محض اخذ مجوز، آنها را منتشر خواهیم کرد تا دوستداران این خواننده بتوانند ویدئوکلیپ‌های جدید چهره مورد نظرشان را ببینند.»

    فرزاد فرزین تاکنون آلبوم های «شراره»، «شلیک»، «شوک» و «شانس» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است و آلبوم جدیدش «شخصی»، جدیدترین اثری ست که قرار است در بازار موسیقی کشور منتشر شود.

    این آلبوم به همت موسسه «رویال هنر پارس» به مدیریت «مجید عبدی» و «پویا زارع فرد» وارد بازار موسیقی کشور می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=45700
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *