×
×

رضا مهدوی:

  • کد نوشته: 45671
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۶ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  •  مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری «راوی آذرکیمیا»، از انتشار ۱۱ آلبوم موسیقی تا پایان سال خبر داد که شامل ژانرهای کلاسیک، سنتی و پاپ راک می‌شود. رضا مهدوی اظهار کرد: شرایط نامساعد محصولات فرهنگی هنری ازجمله تولیدات شنیداری به چهار عامل اصلی مرتبط می‌شود؛ اول نبود تبلیغ در رسانه ملی، دوم نبود قانون کپی رایت، […]

  • 80896774-5147440 مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری «راوی آذرکیمیا»، از انتشار ۱۱ آلبوم موسیقی تا پایان سال خبر داد که شامل ژانرهای کلاسیک، سنتی و پاپ راک می‌شود. رضا مهدوی اظهار کرد: شرایط نامساعد محصولات فرهنگی هنری ازجمله تولیدات شنیداری به چهار عامل اصلی مرتبط می‌شود؛ اول نبود تبلیغ در رسانه ملی، دوم نبود قانون کپی رایت، سوم متعهد نبودن مراکز پخش سراسری و چهارم سلیقه‌ای برخورد کردن فروشندگان و فروشگاه‌های آثار شنیداری که دیگر موارد زیر مجموعه این چهار شاخص قرار می‌گیرند.

    او ادامه داد: درحال حاضر تولیدکنندگان آلبوم‌های موسیقایی در ایران به نوعی ورشکسته هستند و تنها کسانی که می‌توانند با حضور اندک چهره‌های شاخص خواننده کنسرت برگزار کنند، ضرر تولید الواح فشرده را جبران می‌کنند. البته بخشی هم این توفیق را ندارند.

    وی افزود: به عنوان مثال کنسرت «وداع» که سومین سال برگزاری آن پس از اجرای سال ۸۹ در تالار اندیشه این بار به صورت ارگانی و اهدایی توانست سالن را پر کند و عملا تهیه‌کننده سودی نکرد اما خواننده و هنرمندان دستمزدهای خود را دریافت کردند که این موضوع برمی‌گردد به اینکه دولت همچنان باید برای هنر فاخر سرمایه گذاری کند اگر نه همین اندک افراد علاقه‌مند در بخش خصوصی، جاخالی خواهند داد.

    مدیرعامل «راوی آذرکیمیا» همچنین بیان کرد: درحال حاضر ۶ عنوان اثر موسیقایی آماده انتشار است که در هفته‌های آینده به بازار عرضه خواهد شد.

    مهدوی تاکید کرد: اگر نهادها و سازمان‌ها هر عنوان اثر را به تعداد مشخصی خریداری و به زیر مجموعه‌های خود به عنوان بخشی از سبد خانوار ارایه دهند، سهم بسزایی در توسعه و سلامت فرهنگ شنیداری توده مردم ایفا خواهند کرد و این خود خدمت بزرگی نه فقط در چرخه اقتصادی بلکه برای آشناسازی مردم با نمونه‌های خوب و سالم موثر خواهد افتاد.

    https://musiceiranian.ir/?p=45671
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *