×
×

سه گانه ساعت‌ها با «ساعت‌ها خوابن» به پایان می‌رسد

  • کد نوشته: 45665
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۶ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • نخستین تیزر رسمی آلبوم جدید «رضا یزدانی» رونمایی شد که در ادامه می توانید دانلود کنید. این تیزر نخستین تیزر رضا یزدانی برای آلبوم جدیدش با عنوان «ساعت‌ها خوابن» است که قرار است به زودی روانه بازار موسیقی کشور شود. «رضا یزدانی» درباره این تیزر و آلبوم در گفت‌وگو با «موسیقی ما» گفت: «این تیزر برگرفته از ویدئویی است که برای قطعه «تهران گردی» ساخته شده است. «تهران گردی» عنوان قطعه‌ایست که در آلبوم جدید قرار دارد و کارگردان این ویدئو نیز «آرمین قاسم زاده» است.»

  •  نخستین تیزر رسمی آلبوم جدید «رضا یزدانی» رونمایی شد  که در ادامه می توانید دانلود کنید. این تیزر نخستین تیزر رضا یزدانی برای آلبوم جدیدش با عنوان «ساعت‌ها خوابن» است که قرار است به زودی روانه بازار موسیقی کشور شود. «رضا یزدانی» درباره این تیزر و آلبوم در گفت‌وگو با «موسیقی ما» گفت: «این تیزر برگرفته از ویدئویی است که برای قطعه «تهران گردی» ساخته شده است. «تهران گردی» عنوان قطعه‌ایست که در آلبوم جدید قرار دارد و کارگردان این ویدئو نیز «آرمین قاسم زاده» است.»

    یزدانی در ادامه افزود: «ملودی این اثر را خودم ساخته‌ام و تنظیم این قطعه را هم «میلاد عدل» انجام داده است.همچنین ترانه این قطعه را نیز «علیرضا باران» سروده است. این آلبوم در واقع بعد از آلبوم‌های «ساعت ۲۵ شب» و «ساعت فراموشی» اختتامیه‌ای است برای سه گانه «ساعت ها»‌ی من.

    «علی اوجی» (تهیه کننده آلبوم جدید رضا یزدانی و مدیر برنامه‌های این خواننده)، نیز در گفت‌وگو با «موسیقی ما» درباره زمان انتشار این آلبوم در بازار موسیقی کشور گفت: «آلبوم تقریبا آماده انتشار است و همه سعی‌مان این است که آن را در دهه اول بهمن ماه منتشر کنیم.»

    وی افزود: «به غیر از این تیزر، یک تیزر تماشایی دیگر هم برای آلبوم جدید رضا یزدانی ساخته‌ایم که قطعا انتشار آن سر و صداهای فراوانی را در پی خواهد داشت. میزان غافلگیری همه از این تیزر از همین الان قابل پیش بینی است.»

    اوجی درباره تاریخ اجرای جدید و کنسرت رضا یزدانی نیز توضیح داد: «بعد از انتشار آلبوم هفتم این خواننده، قصد برگزاری کنسرت در اسفند‌ماه را داریم که در این کنسرت آثار آلبوم جدید نیز اجرا خواهد شد.»

    در ادامه می توانید نخستین تیزر رسمی آلبوم «ساعت ها خوابن» را دانلود کنید:

    دانلود تیزر با کیفیت بالا (۱۲۷Mb)
    دانلود تیزر با کیفیت متوسط (۲۰.۳Mb)

    https://musiceiranian.ir/?p=45665
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *