×
×

آلبوم موسیقی «سلام شیرین» منتشر شد

  • کد نوشته: 45587
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «سلام شیرین» برای کودکان به بازار موسیقی کشور رسید. ناصر نظر که سال‌هاست در زمینه موسیقی کودک فعالیت می‌کند، جدیدترین اثر خود را با همراهی گروه کر کودک و نوجوان «پارس» منتشر کرده است. شهرزاد بهشتیان خواننده «سلام شیرین» است و آرش نظر در آن فلوت‌نوازی کرده است. در این آلبوم اشعار مهری […]

  • آلبوم موسیقی «سلام شیرین» برای کودکان به بازار موسیقی کشور رسید.

    ناصر نظر که سال‌هاست در زمینه موسیقی کودک فعالیت می‌کند، جدیدترین اثر خود را با همراهی گروه کر کودک و نوجوان «پارس» منتشر کرده است.

    شهرزاد بهشتیان خواننده «سلام شیرین» است و آرش نظر در آن فلوت‌نوازی کرده است.

    در این آلبوم اشعار مهری ماهوتی خوانده می‌شود و روژین انصاری داخل٬ بهاران ببری فردنمین٬ پرنیان پورزاهد٬ روژین خوشوقتی٬ هدیه شمیرانی٬ دنا شهبازی٬ روژین صبحی٬ نیکی صبوری٬ نازگل قهرمانی٬ مانا محسن‌زاده٬ گلسمن مهدیان٬‌کیانا مهتابی٬ ملیکا نادری و نامی نظر اعضای گروه کر هستند.

    این آلبوم توسط انتشارات «ماهور» منتشر شده است.

    ناصر نظر در سال ۱۳۴۱ در تهران به دنیا آمد. از سال ۱۳۵۰ موسیقی را با شرکت در کلاس‌های ارف کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد.

    سال ۱۳۵۵ ساز کلارینت و پیانو را در کارگاه رادیو و تلوزیون ملی ایران فراگرفت. پس از انقلاب تدریس موسیقی ارف را در کارگاه موسیقی آغاز کرد و گروه مربیان ارف را در سال ۱۳۶۴ تاسیس کرد.

    فنون رهبری ارکستر را زیر نظر حشمت سنجری فراگرفت و در سال ۱۳۶۹ ارکستر پارس و گروه کر پارس را تشکیل داد و از آن سال تاکنون در جشنواره‌های موسیقی فجر و روز جهانی کودک برنامه اجرا نموده است. همچنین او اولین ارکستر سمفونیک نوجوان را نیز پایه‌گذاری کرده‌است.

    https://musiceiranian.ir/?p=45587
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *