×
×

گروه«سنتر لر» به روی صحن هرفت

  • کد نوشته: 45528
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۰ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت موسیقی کردی گروه«سنتر لر» به سرپرستی کیوان ساکت در سلیمانیه عراق با استقبال کردزبانان روبرو شد. کیوان ساکت در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، ضمن اعلام این خبر گفت: سومین اجرای گروه موسیقی کردی«سنترلر» که سرپرستی آن را خود من بر عهده دارم ، شنبه شب گذشته(۱۶)آذر در سالن فرهنگ سلیمانیه […]

  • کنسرت موسیقی کردی گروه«سنتر لر» به سرپرستی کیوان ساکت در سلیمانیه عراق با استقبال کردزبانان روبرو شد.
    کیوان ساکت در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، ضمن اعلام این خبر گفت: سومین اجرای گروه موسیقی کردی«سنترلر» که سرپرستی آن را خود من بر عهده دارم ، شنبه شب گذشته(۱۶)آذر در سالن فرهنگ سلیمانیه عراق برگزار شد که این اجرا مورد استقبال جالب توجه مردم کردزبان قرار گرفت.

    این موسیقیدان در ادامه افزود: این کنسرت به خوانندگی قادر الیاسی یکی از خوانندگان محبوب و پیشکسوت موسیقی کردی به روی صحنه رفت که طی آن ما قطعاتی گوش آشنا را به اجرا در آوردیم.

    سرپرست گروه«سنترلر» همچنین عنوان کرد: طی این سفر قرار بود برنامه دیگری را نیز در تلویزیون کردستان عراق ضبط کنیم که متاسفانه به دلیل بیماری خواننده گروه این برنامه لغو شد.

    وی همچنین گفت: گروه موسیقی کردی«سنتر لر» با حمایت مجموعه ای به نام مرکز موسیقی لر و کرد راه اندازی شده که در آن ضمن اجرای موسیقی کردی، برخی از آثار خود من نیز به اجرا در می آید.

    https://musiceiranian.ir/?p=45528
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *