×
×

صدا و سیما از موسیقی خوب ارزشی حمایت کند

  • کد نوشته: 45375
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۴ام آذر ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • محمد ساسانی ترانه سرا که روز گذشته همراه با مهدی احمدوند (خواننده پاپ) در برنامه «امروز هنوز تموم نشده» حضور یافته بود با اعلام این مطلب درباره رواج تب خوانندگی و ترانه سرایی در کشور گفت: اینکه این روزها بسیاری به ترانه سرایی روی آورده اند اتفاق بدی نیست. به نظرم هر کسی می‌تواند طبع […]

  • محمد ساسانی ترانه سرا که روز گذشته همراه با مهدی احمدوند (خواننده پاپ) در برنامه «امروز هنوز تموم نشده» حضور یافته بود با اعلام این مطلب درباره رواج تب خوانندگی و ترانه سرایی در کشور گفت: اینکه این روزها بسیاری به ترانه سرایی روی آورده اند اتفاق بدی نیست. به نظرم هر کسی می‌تواند طبع شعرش را بیازماید اما در این میان باید متر و معیاری برای تشخیص کارهای خوب و فاخر و کارهای ابتدایی وجود داشته باشد. متاسفانه در شرایط کنونی بستر به سمت و سویی رفته که ما به دفعات کارهای ضعیفی را شنیده ایم.
    او همچنین به نقش مهم صدا و سیما در برجسته کردن برخی آثار اشاره کرد و افزود: در این میان صدا و سیما و رسانه‌های داخلی باید به حمایت کارهای خوب ارزشی بیایند چرا که ما در حال حاضر شاهد هستیم که کارهای ضعیف به واسطه حمایت شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های خارجی به محبوبیت بسیاری میان مردم دست پیدا کرده اند در حالی که معمولا کارهای داخلی خوب ما از این امکان محروم هستند.
    احمدوند نیز در تکمیل صحبت های ساسانی در ادامه گفت: به نظرم یک کار خوب با وجود همه‌ سختی‌ها راه خودش را میان مخاطبان پیدا می کند هر چند که نمی‌توان از نقش رسانه و تبلیغات به سادگی گذشت.
    این خواننده پاپ در پاسخ به این سوال پدرام کریمی (مجری برنامه) که چرا برخی از خوانندگان تازه کار آثارشان را در ابتدای فعالیت‌شان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند و به نوعی با این کار راه ساده ولی پر دردسر را برای فعالیت مجازشان در آینده انتخاب می‌کنند گفت: بی‌تردید اکثر این افراد این کار را به خاطر مشکلات مالی انجام می‌دهند چرا که در ابتدای فعالیت‌شان اسم و رسم چندانی ندارند و به همین دلیل تهیه کننده‌ها حاضر به سرمایه گذاری روی آلبوم آنها نیستند. حال تصور کنید از آنجا که پخش یک آلبوم بیش از ۱۰۰میلیون تومان هزینه خواهد داشت آنها چاره‌ای به جز انتخاب این راه ندارند.
    احمدوند همچنین در پاسخ به این سوال که خوانندگی تا کنون تا چه حد برای وی حرفه پولسازی بوده نیز گفت:در حدود پنج سال به شکل حرفه ای وارد عرصه خوانندگی شده ام اما فعالیتم در این عرصه به شکل آماتور به سال های قبل بازمی گردد. برای رسیدن به این جایگاه زحمات زیادی کشیده ام و بیشتر از اینکه در آن کسب درآمد کرده باشم هزینه کردم چرا که همواره دغدغه ارائه کار خوب را داشته ام. در واقع هیچگاه صرفا نگاه مادی به این حرفه نداشته ام و همواره بیشتر از کسب درآمد و رسیدن به شهرت، عشق و علاقه به موسیقی من را برای ادامه کار امیدوار می‌کرد.

    برنامه «امروز هنوز تموم نشده» به تهیه کنندگی احسان ارغوانی و کارگردانی یوسف طاهریان شب گذشته با حضور مهدی احمدوند (خواننده پاپ) و محمد ساسانی (ترانه سرا) به بحث جنجالی و حاشیه برانگیز پول و خوانندگی روی آنتن رفت. ضمن اینکه در این برنامه برای اولین بار قطعه «عشق اول» با صدای احمدوند از شبکه اول سیما پخش شد.
    «امروز هنوز تموم نشده» کاری از گروه اجتماعی شبکه اول سیماست که هر روز (به استثنای پنجشنبه‌ها) ساعت ۱۵:۴۵ و جمعه‌ها ساعت  ۲۰:۱۰از این شبکه پخش می‌شود.
    این برنامه هر روز با دعوت از کارشناسان وچهره‌های سرشناس،موضوع های اجتماعی و اخلاقی جامعه را بررسی می‌کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=45375
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *