×
×

همراه با انتشار آلبوم سوم

  • کد نوشته: 45119
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۴ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • یکی از اعضای گروه موسیقی “سِون” از آمادگی این گروه موسیقی پاپ برای ورود به مرحله پیش‌تولید سومین آلبوم این گروه و همچنین برپایی کنسرت در کشورهای دیگر خبر داد. کیارش پوزشی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بعد از دوره بسیار فشرده‌ای که در برگزاری کنسرت‌های تهران، شهرستان‌ها و خارج از کشور داشتیم هم […]

  • یکی از اعضای گروه موسیقی “سِون” از آمادگی این گروه موسیقی پاپ برای ورود به مرحله پیش‌تولید سومین آلبوم این گروه و همچنین برپایی کنسرت در کشورهای دیگر خبر داد.

    کیارش پوزشی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بعد از دوره بسیار فشرده‌ای که در برگزاری کنسرت‌های تهران، شهرستان‌ها و خارج از کشور داشتیم هم اکنون با توجه به ماه‌های محرم و صفر مشغول استراحت هستیم تا طی این مدت ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت کارهایمان در اجرای کنسرت، به فکر تولید آلبوم جدید هم باشیم.

    وی ادامه داد: با توجه به وسواس بسیار زیادی که گروه ما برای تولید و ساخت ملودی‌ کارها دارد از این جهت عجله‌ای برای تولید آلبوم جدید نداریم اما آنچه طی این روزها برای ما در شکل برنامه‌ریزی شده‌ای قرار دارد ورود آرام آرام به مرحله پیش‌تولید سومین آلبوم گروه است که امیدوارم این بار هم مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

    این خواننده و آهنگساز در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری کنسرت های گروه “سون” بعد از ایام عزاداری حضرت سیدا الشهدا (ع) گفت: برنامه‌های متعددی برای برگزاری کنسرت در تهران، شهرستانها و تعدادی از کشورهای دیگر داریم اما به دلیل اینکه هنوز هیچکدام از آنها قطعی نیست نمی توانم در مورد جزییات آن صحبت کنم. اما فقط می‌دانم به این نکته اشاره کنم که اقدام ویزایی گروه برای حضور در کنسرت‌های کشورهای دیگر انجام گرفته و تا بیست روز دیگر تعدادی از شهرهایی که قراراست در آنجا کنسرت برگزار کنیم مشخص می شود.

    عضو گروه موسیقی سون” در پاسخ به سوالی مبنی بر دعوت فدراسیون فوتبال از این گروه برای ساخت چند قطعه موسیقایی درباره تیم ملی فوتبال تاکید کرد: هنوز هیچ پیشنهادی از فدراسیون فوتبال مبنی بر ساخت سرود جام جهانی فوتبال یا قطعه موسیقایی درباره صعود ایران به جام جهانی دریافت نکردیم و تا آنجا که من می دانم در روزهای گذشته نیز دعوتی از ما برای حضور در تولید اینگونه آثار انجام نگرفته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=45119
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *