×
×

کنسرت مایستر ارکستر کلاسیک گیلان خبر داد

  • کد نوشته: 42716
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۷ام مهر ۱۳۹۲
  • ۰
  •  کنسرت مایستر ارکستر کلاسیک گیلان، از حمایت شهرداد روحانی از این کنسرت خبر داد. یاور مهدی‌پور با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: طی تماس‌هایی که با آقای شهرداد روحانی داشتیم و با عکس‌ها و فیلم‌هایی که از تمرینات کنسرت برای ایشان فرستادیم، آقای روحانی پذیرفت که ارکستر گیلان […]

  •  کنسرت مایستر ارکستر کلاسیک گیلان، از حمایت شهرداد روحانی از این کنسرت خبر داد.

    یاور مهدی‌پور با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: طی تماس‌هایی که با آقای شهرداد روحانی داشتیم و با عکس‌ها و فیلم‌هایی که از تمرینات کنسرت برای ایشان فرستادیم، آقای روحانی پذیرفت که ارکستر گیلان مدتی به صورت مستقیم و غیرمستقیم تحت نظارت ایشان باشد.

    او با بیان اینکه ارکستر کلاسیک گیلان تاکنون دو جلسه با شهرداد روحانی تمرین کرده است، افزود: ما در این تمرینات قطعاتی را برای آقای روحانی اجرا کردیم و تمام بچه‌ها نیز برای ایشان تک‌نوازی کردند و آقای روحانی پس از شنیدن کار اعضای ارکستر گفت که انتظار این‌چنینی از هنرمندان گیلان نداشتم که به این خوبی بنوازند.

    مهدی‌پور همچنین گفت: شهرداد روحانی در این مدت بر رپرتوآر ارکستر نظارت خواهد داشت و کیوان حبیب‌زاده نیز ارکستر را تمرین می‌دهد.

    کنسرت مایستر ارکستر گیلان در پایان سخنانش گفت: بسیار خوشحال شدیم که آقای روحانی با مهربانی و تواضع حمایت معنوی ارکستر ما را پذیرفتند.

    https://musiceiranian.ir/?p=42716
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *