×
×

اجرای کنسرت به نفع کودکان بی سرپرست

  • کد نوشته: 42607
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۶ام مهر ۱۳۹۲
  • ۰
  • فریدون آسرایی در کنسرت خود به نفع کودکان بی سرپرست خبر داد که ۱۱ و ۱۲ مهر هم روی صحنه خواهد رفت. در کنسرت فریدون آسرایی که شب گذشته در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، این خواننده موسیقی پاپ به نفع کودکان بی سرپرست روی صحنه رفت. آسرایی با اجرای قطعه خونه به خونه […]

  • فریدون آسرایی در کنسرت خود به نفع کودکان بی سرپرست خبر داد که ۱۱ و ۱۲ مهر هم روی صحنه خواهد رفت.

    در کنسرت فریدون آسرایی که شب گذشته در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، این خواننده موسیقی پاپ به نفع کودکان بی سرپرست روی صحنه رفت.

    آسرایی با اجرای قطعه خونه به خونه روی صحنه آمد و در ادامه ضمن خیر مقدم به هوا دارانش، از آنان به سبب حضور و مشارکت در این کار خیر، سپاسگزاری کرد.

    خواننده‌ قطعه‌ خاطره انگیز و محبوب خوشگل عاشق، از برپایی کنسرت در کرج خبر داد و گفت: روزهای ۱۱ و ۱۲ مهر ماه در سالن نژاد فلاح کرج به دیدار همشهریانم خواهم رفت و امیدوارم شما را در آن جا نیز ملاقات کنم.

    آسرایی در ادامه برای اجرای قطعه طاقت بیار از یاشار خسروی دعوت کرد تا روی صحنه بیاید که استقبال بی نظیر هواداران مواجه شد. این نوازنده در اجرای دو قطعه دیگر نیز به ارکستر فریدون آسرایی ملحق شد.

    یکی از خصوصیات فریدون آسرایی گپ و گفت دوستانه با مخاطبانش حین اجرای برنامه است، در این کنسرت نیز، بعد از اجرای هر قطعه گفتگویی با هوادارانش داشت.

    در این بین وی عنوان کرد: در سن ۵۷ سالگی احساس جوانی می کنم و این امر به سبب عشق به شما هواداران عزیزم است.

    در این کنسرت ترانه های: گل نازم، سلام، غریبه، آینه، فاصله ها، مجنون توام، مسافر، بارون، خداحافظ نگو، خاطره، دوست دارم، لیلی، عزیز جان، خوشگل عاشق اجرا شد.

    نوازندگان این ارکستر انوشیروان تربتی،‌پژمان فرهمند، ناصر پورالحسینی، اشکان موسوی و… بودند.ایمن خراسانی رهبری ارکستر فریدون آسرایی را برعهده داشت.مهمانان ویژه ای فریدون آسرایی در این کنسرت، عباس محبوب و روشنک عجمیان بودند.این اجرا به نفع خیریه مهر آفرین و با یاری شرکت چشم پویای فرهنگ اجرا شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=42607
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *