×
×

رضا صادقی به اجرای آلبوم جدید خود می پردازد

  • کد نوشته: 42439
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام مهر ۱۳۹۲
  • ۰
  •  رضا صادقی برای نخستین بار پس از انتشار آلبوم جدیدش به اجرای زنده در زادگاه خود می‌پردازد. مدیر برگزاری این کنسرت در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: سه سال متوالی است که به دنبال برگزاری کنسرت رضا صادقی در بندرعباس هستم که هر بار بنا به دلایلی این […]

  •  رضا صادقی برای نخستین بار پس از انتشار آلبوم جدیدش به اجرای زنده در زادگاه خود می‌پردازد.

    مدیر برگزاری این کنسرت در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: سه سال متوالی است که به دنبال برگزاری کنسرت رضا صادقی در بندرعباس هستم که هر بار بنا به دلایلی این امر محقق نشده و هیچگاه اجازه داده نشده در این راه به صورت مستقل با این خواننده صحبت کنم.

    فرید خرمی با بیان اینکه پس از تلاش فراوان موفق شدم با صادقی به صورت شخصی صحبت کرده و با جلب اعتمادش سوتفاهم‌های پیش آمده را پشت سر بگذارم، اظهار کرد: همواره در کارم سعی کرده‌ام به نحوی به اجرای برنامه و فراهم سازی زمینه موردنیاز بپردازم تا مردم بتوانند از کیفیت برنامه لذت ببرند بر همین اساس از لحاظ محتوا و تنوع یکی از بهترین اجراها و شاید بتوان گفت متفاوت‌ترین اجرای رضا صادقی را در زادگاه خود خواهیم دید.

    وی با بیان اینکه در اجرای گذشته صادقی در بندرعباس به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب و استفاده از افراد خبره برنامه ای در خور شأن سلطان مشکی پوش به اجرا در نیامد، تصریح کرد: تمامی سعی خود را به کار بسته ام تا با استفاده از افراد توامند و خلاق بتوانیم با برنامه ریزی و سازماندهی یک برنامه متفوات بتوانیم خاطره‌ای دل انگیز را رقم بزنیم.

    خرمی ۱۷ و ۱۸ مهرماه را زمان برگزاری کنسرت رضا صادقی در بندرعباس دانست و عنوان کرد: تمامی یش بینی‌ها صورت گرفته، در صورت استقبال مردم دو سانس دیگر را تمدید خواهیم کرد تا بتوانیم از بروز بازار سیاه جلوگیری کرده و مردم در حد توان مالی خود در این اجرا حاضر شوند.

    این تهیه کننده موسیقی در خصوص نحوه بلیط فروشی این کنسرت نیز اظهار کرد: با همکاری سایت شرجی و حمایت مدیران آن از موسیقی هرمزگان، بلیط های کنسرت رضا ضادقی با ده درصد تخفیفی که مدیران این سایت با هزینه خود متقبل شده اند، از طریق اینترنتی تا روز ۳۱ شهریور به فروش می رسد و پس از آن از مکان هایی که متعاقبا اعلام خواهد شد علاقه‌مندان می‌توانند بلیط های خود را تهیه کنند.

    خرمی در خصوص برنامه های ویژه این کنسرت نیز خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات ویژه در نظر گرفته شده برای این کنسرت نگاه ویژه به پوشش محلی استان هرمزگان است و با تمهیدات در نظر گرفته شده قرار است به کسانی که از پوشش محلی یا به نوعی از امان‌های بومی در پوشش خود بهره ببرند توسط خواننده لوح یادبودی دریافت خواهند کرد.

    وی با اشاره به اینکه در کنسرت صادقی از دو ارکستر بهره خواهد برد، اضافه کرد: قرار است در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات آلبوم جدید، صادقی مروری به خاطرات گذشته خود داشته باشد و به یاد دورانی که او به شهرت کشوری دست نیافته بود، تلنگری بزند و با استفاده از سازهای جفتی، دهل، کسل و لیوا شبی به یاد ماندنی برای حاضرین در سالن به اجرا در خواهد آمد.

    مدیربرگزاری این کنسرت در پایان گفت: امیدوارم هرمزگانی‌ها بار دیگر با توجه به اجرای کنسرت های پیاپی در مهرماه، با حمایت از رضا صادقی بار دیگر عرق بومی خود به استعدادهای شهرشان را نشان داده و ما را در اجرای هر چه بهتر این کنسرت یاری برسانند.

    https://musiceiranian.ir/?p=42439
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *