×
×

۱۸ و ۱۹ مهرماه و هر شب در یک سانس

  • کد نوشته: 42438
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام مهر ۱۳۹۲
  • ۰
  •  هومن جاوید(خواننده پاپ)، مهرماه امسال قطعاتی از موسیقی جاز را این بار با فضای ایرانی به روی صحنه خواهد برد. این هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: در این کنسرت که پس ازمدت‌ها به صورت انفرادی به روی صحنه خواهم رفت، دوستان جدیدی در گروه با من همکاری می‌کنند. خواننده […]

  •  هومن جاوید(خواننده پاپ)، مهرماه امسال قطعاتی از موسیقی جاز را این بار با فضای ایرانی به روی صحنه خواهد برد.

    این هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: در این کنسرت که پس ازمدت‌ها به صورت انفرادی به روی صحنه خواهم رفت، دوستان جدیدی در گروه با من همکاری می‌کنند.

    خواننده گروه «راز شب» ادامه داد: در این کنسرت علاوه بر اینکه قطعاتی از آلبوم آخرم یعنی «شاه ماهی» اجرا خواهد شد، آلبوم‌های «سایه‌خود»،‌ «دار قالی» ،«زیبا زی» و … که مدت‌ها پیش منتشر شده بودند، شنیده می‌شوند.

    جاوید با بیان اینکه ساز بادی ساکسیفون نیز در ترکیب گروه قرار گرفته است، افزود: ضمن اینکه سعی کردم فضای موسیقی فیوژن را مثل کارهای قبل حفظ کنم اما حال و هوای آواز ایرانی بر کار تسلط دارد.

    خواننده سابق گروه «رومی» افزود: موسیقی پاپ_راکی که پیش از این از من شنیده شده بود، این بار رنگ و بوی جاز به خود گرفته است و تکیه من در این اجرا بر موسیقی گروهی است و دوست دارم که مخاطب موسیقی یکدستی را بشنود.

    هومن جاوید همچنین گفت: افشین پیرهاشمی که از هنرمندان مطرح عرصه تجسمی است، تهیه‌کننده این کنسرت است و دلیل این همکاری دوستی ۳۰ ساله من با اوست و از دو سال پیش که کارم را بر روی آلبوم «شاه ماهی» آغاز کرده بودم، او ابراز علاقه کرد که در یک کار صحنه‌ای کنار من باشد.

    این خواننده پاپ یادآور شد: کنسرت ۱۸ و ۱۹ مهرماه و هر شب در یک سانس در سالن ایوان شمس برگزار می‌شود و در حال حاضر مراحل پایانی مجوزهای اداری را طی می‌کنیم.

    خواننده آلبوم «شاه ماهی» همچنین گفت: سردار سرمست (پیانو)، محمد ابراهیمیان (ساکسیفون)،سیاوش امامی(گیتار الکتریک)،‌ میرمهدی قاسمی(گیتارباس)،‌امین طاهری(درامز) در این کنسرت ساز می‌زنند و یک نوازنده بین‌المللی یعنی امید محرم‌زاده که فعالیت‌های خوبی در این عرصه داشته است، طراحی صدا و سینتی سایزر را برعهده دارد و به عنوان نوازنده مهمان ما را همراهی می‌کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=42438
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *