×
×

آلبوم موسیقی «گوش» به بازار رسید

  • کد نوشته: 42333
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۱ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «گوش» به بازار رسید. به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پنجمین مجموعه «گوش» به خوانندگی علی صمدپور و نادر طبسیان منتشر شد. «گوش» مجموعه‌ای است که سعی دارد، نمایشگاهی شنیداری از نواها، قطعات موسیقی و یا صداهای روزمره کوچه و خیابان که حاوی اشکال مختلف احساس و بیان هنری هستند را […]

  • آلبوم موسیقی «گوش» به بازار رسید.

    به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پنجمین مجموعه «گوش» به خوانندگی علی صمدپور و نادر طبسیان منتشر شد.

    «گوش» مجموعه‌ای است که سعی دارد، نمایشگاهی شنیداری از نواها، قطعات موسیقی و یا صداهای روزمره کوچه و خیابان که حاوی اشکال مختلف احساس و بیان هنری هستند را جهت تغذیه هنری مخاطبانش ارایه کند.

    دلیل گردهم آمدن قطعات یک مجموعه گوش فرم، سبک یا زیبا شمردن این آثار توسط سلیقه‌ای خاص نیست، بلکه در جمع‌آوری «گوش» سعی می‌شود، آثار به نحوی کنار هم قرار گیرند که تضارب بین قطعات مختلف، نمایانگر احساس و بیان هنری‌شان باشد، تا مخاطب خود پی به کارکردهای مختلف هنری آنها ببرد.

    در این مجموعه آثاری از سهیل پیغمبری، نوید افقه، حسین پیشکار، مارتین شمعون‌پور، حسام اوحدی، علی صمدپور، نگین زمردی، وهاب وجدانی و احسان صبوحی شنیده می‌شود.

    همچنین، حسین پیشکار، مهرداد غلامی، وهاب وجدانی و لن اندرسون در این اثر نوازندگی کرده‌اند.

    «گوش» توسط انتشارات «ماه‌ریز» منتشر شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=42333
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *