×
×

رهبر ارکستر فیلارمونیک ارمنستان خبر داد

  • کد نوشته: 41978
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • نداسیجانی: لوریس چکنواریان، رهبرارکستر فیلارمونیک ارمنستان از اجرای سوئیت سمفونی «کوروش کبیر» در سانفرانسیسکو خبر داد. وی گفت: این اجرا برای اولین بار ۱۰ آگوست با ارکستر ۸۰ نفره فیلارمونیک سانفرانسیسکو که سالها با این گروه کار کرده ام اجرا شد. خالق اپرای سمفونی «رستم و سهراب» افزود: این اثر براساس نوشته تاریخ نویسان یونانی […]

  • نداسیجانی: لوریس چکنواریان، رهبرارکستر فیلارمونیک ارمنستان از اجرای سوئیت سمفونی «کوروش کبیر» در سانفرانسیسکو خبر داد. وی گفت: این اجرا برای اولین بار ۱۰ آگوست با ارکستر ۸۰ نفره فیلارمونیک سانفرانسیسکو که سالها با این گروه کار کرده ام اجرا شد.

    خالق اپرای سمفونی «رستم و سهراب» افزود: این اثر براساس نوشته تاریخ نویسان یونانی «هرودوتوس» و «سنوفون» در مورد کوروش کبیر است که من بر مبنای این تاریخ نویسان زندگی کوروش کبیر را به صورت سوئیت سمفونی در ۱۶ قطعه و در سه قسمت اجرا کرده ام.

    چکنواریان که پیش از این گفته بود برای این اجرا به دنبال یک اسپانسر است در مورد اجرای این سوئیت سمفونی در تهران افزود: خیلی دوست دارم این کار را در کشور خودم اجرا کنم اما متاسفانه فعلا ارکستر نداریم و امیدورام با کمک آقای مرادخانی، معاونت هنری ارشاد بتوانم در ماه های آینده این کار به روی صحنه ببرم.


    وی درباره حضور مرادخانی به عنوان معاونت هنری ارشاد اظهارداشت: نظرم من درباره ایشان خیلی مثبت است.آقای مرادخانی  سالهای سال در مرکز موسیقی تجربه داشته اند و آن زمان برنامه های فوق العاده ای اجرا کردند. مرادخانی فردی با تجربه هستند. همه هنرمندان خوشحالیم که ایشان در راس این کار قرار گرفته اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=41978
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *