×
×

فریدون آسرایی:

  • کد نوشته: 41574
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  • ندا سیجانی: فریدون آسرایی را همه با ترانه «آهای خوشگل عاشق» می شناسند.این خواننده موسیقی پاپ پس ازانتشار آلبوم «خاطرات گمشده» به عنوان چهارمین آلبوم رسمی اش نوید آلبوم دیگری را به مخاطبانش می دهد. فریدون آسرایی در گفتگو با شبکه ایران دراین باره گفت: آلبوم جدیدم احتمالا ۱۰ قطعه می باشد که تنظیم نهایی […]

  • ندا سیجانی: فریدون آسرایی را همه با ترانه «آهای خوشگل عاشق» می شناسند.این خواننده موسیقی پاپ پس ازانتشار آلبوم «خاطرات گمشده» به عنوان چهارمین آلبوم رسمی اش نوید آلبوم دیگری را به مخاطبانش می دهد.
    فریدون آسرایی در گفتگو با شبکه ایران دراین باره گفت: آلبوم جدیدم احتمالا ۱۰ قطعه می باشد که تنظیم نهایی آن تقریبا به پایان رسیده است. تنظیم و آهنگسازی بیشتر قطعات بر عهده بهروز صفاریان است. عبدالجبار کاکایی و حسین قیاسی ترانه سرایی دو قطعه کار را انجام می دهند و بقیه قطعات را یک تعداد ترانه سرایان جوان برعهده دارند.
    این خواننده درباره حضور دوباره بهروز صفاریان و اختلاف گذشته اش با این آهنگساز اظهار داشت: این آلبوم دومین همکاری من با ایشان است و بنده از ایشان خواستم در آلبوم حضور داشته باشند. من و بهروز هیچ اختلافی با هم نداریم؛ آن زمان هم به دلیل مشغولیت کاری و فرصت کمی که برای آلبوم بود آن اختلاف کوچک بوجود آمد.
    خواننده قطعه «سلام» درباره معاونت هنری جدید و خواسته هایش گفت: زمانی که آقای مرادخانی مدیریت موسقی را بر عهده داشتند خیلی خوب بود و امیدوارم تحولات جدیدی در این حوزه بوجود آید.
    وی ادامه داد: بیشترین درخواست من از مدیریت جدید مربوط به اجراهای زنده است. ما برای گرفتن مجوز یک کنسرت باید از هفت خوان رستم عبور کنیم. آخر یک کنسرت چه ارتباطی با اداره اماکن دارد؟ یک خواننده چرا باید به اماکن برود؟ چرا فضای کنسرت ها امنیتی شده؟ برای یک کار هنری چرا باید اماکن وجود داشته باشد؟ هماهنگی سالن کنسرت به من خواننده چه ارتباطی دارد؟ اگر من خواننده مجاز هستم که معلوم است پس چرا باید هر دفعه مجوز بگیرم و طی یک ماه ۱۰ تا اتاق را دوندگی کنم.
    آسرایی تصریح کرد: من نمی دانم بالاخره من مجاز هستم یا نیستم؟ اگر هستم استعلام بگیرید. این هماهنگی ها باید با برنامه گذار و تهیه کننده و مسئولین سالن باشد. مابقی آن به نظر من آزار و اذیت است.
    وی افزود: این دوستان با این سختگیری ها قصد دارد یک سری از هنرمندان را از فضای موسیقی بیزار کنند تا مجبور به ترک موسیقی شوند مثل حمید حامی و طالب زاده یا اخراج شادمهر عقیلی در صورتی که بهتر است مدیران با دیدی منصفانه تر هوای چهره های مستعد عرصه موسیقی را داشته باشند.

    https://musiceiranian.ir/?p=41574
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *