×
×

مدیر اجرایی این کنسرت درباره دلایل این رویداد توضیح داد

  • کد نوشته: 41239
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  •  کنسرت مشترک گلفام خیام و ایزابل و یانوئوا که قرار بود ۲ و ۳ شهریور ماه به روی صحنه برود به ۳ و ۵ شهریور ماه موکول شد. مدیر اجرایی این کنسرت درباره دلایل این رویداد به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: ما تقریبا از ۱۵ تیر ماه پیگیری‌های لازم را برای صدور […]

  •  کنسرت مشترک گلفام خیام و ایزابل و یانوئوا که قرار بود ۲ و ۳ شهریور ماه به روی صحنه برود به ۳ و ۵ شهریور ماه موکول شد.

    مدیر اجرایی این کنسرت درباره دلایل این رویداد به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: ما تقریبا از ۱۵ تیر ماه پیگیری‌های لازم را برای صدور مجوز اجرا داشتیم که البته دفتر موسیقی و بنیاد رودکی در این راستا همکاری خوبی با ما داشت.

    علی قادری ادامه داد: به خاطر کند پیش رفتن روند اداری کارها در بخش حراست و پیچیده بودن و زمان بر بودن کارها، ما در شب اجرا توانستیم صرفا اجازه شفاهی را برای اجرا بگیریم. زیرا ساعت اداری تمام شده بود و امکان مکتوب شدن مجوز وجود نداشت.

    او افزود: حراست به ما به طور شفاهی اجازه اجرا داد اما خود ما تصمیم گرفتیم که بدون مجوز رسمی به روی صحنه نرویم تا شبهه‌ای هم به وجود نیاید، بنابراین شب دوم اجرا نداشتیم و اجرا به شب‌های سوم و پنجم شهریور ماه موکول شد.

    قادری همچنین از سرپرست دفتر موسیقی و مدیر بنیاد رودکی بابت پیگیری اجرای این کنسرت قدردانی کرد.

    به گزارش ایسنا،‌این کنسرت به صورت دوئت گیترا کلاسیک و ویولا اجرا می‌شود و اجرای قطعاتی از مانوئل دفایا،‌ گیورکی کورتاک‌، هوشیار خیاک از برنامه‌های این کنسرت محسوب می‌شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=41239
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *