×
×

دولت جدید از هنرمندان حمایت کند

  • کد نوشته: 40646
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۶ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • دبیر پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت گفت: متاسفانه امروز شاهد فعالیت بسیاری از سازما‌های مخوف لاله‌زاری هستیم که در موسیقی ایرانی نفوذ کرده‌اند و آن را به بی‌راهه کشانده‌اند. محمد گلریز در حاشیه پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت در کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موسیقی یکی از هنرهای بسیار اثرگذار است و زبانی است […]

  • دبیر پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت گفت: متاسفانه امروز شاهد فعالیت بسیاری از سازما‌های مخوف لاله‌زاری هستیم که در موسیقی ایرانی نفوذ کرده‌اند و آن را به بی‌راهه کشانده‌اند.
    محمد گلریز در حاشیه پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت در کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موسیقی یکی از هنرهای بسیار اثرگذار است و زبانی است که به راحتی می‌توانیم بسیار از مفاهیم را به مخاطب خود تفهیم کنیم.

    دبیر پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت با اشاره به اینکه موسیقی ملی ایران دارای شاخصه‌های خوبی برای فعالیت هنرمندان است، افزود: ما موسیقی خوبی داریم که می‌توانیم از آن برای حل بسیاری از مسائل به خصوص مسائل فرهنگی استفاده کنیم.

    وی ادامه داد: با توجه به این سرمابه هنری من از مسئولان بلند پایه فرهنگی کشور و به خصوص دولت جدید می‌خواهم که بر روی هنرمندان سرمایه گذاری و از آنان حمایت کنند.

    وی گفت: ما امروز مورد هجمه موسیقی‌های مبتذل هستیم که بر روان جوانان تاثیر منفی می‌گذارد. تنها راه موجود برای مبارزه با این مسئله تقویت موسیقی خوب و فاخر به دست هنرمندان است که نیاز به حمایت از آنان دارد.

    دبیر جشنواره موسیقی مقاومت تاکید کرد: مطمئن باشیم که اگر از موسیقی خوب و فاخر و حتی موسیقی پاپ خوب حمایت کنیم می‌توانیم نشاط و شادی را در میان جوانان و جامعه وارد کنیم.

    وی تاکید کرد: هنرمندان باید از لحاظ اقتصادی حمایت شوند. دولت می‌تواند از کسانی که واقعا استعداد خوبی در این حوزه دارند حمایت کند و آن‌ها را تامین کند.

    وی با اشاره به برخوردهای سلیقه‌ای با مسئله موسیقی در کشور گفت: باید برای جلوگیری از برخوردهایی که بر پایه سلایق مختلف با موسیقی صورت می‌گیرد از کارشناسان و دلسوزان موسیقی برای تبیین شاخصه‌های موسیقی فاخر استفاده کنیم.

    این خواننده اشعار حماسی و انقلابی تاکید کرد: متاسفانه امروز شاهد فعالیت بسیاری از سازمان‌های مخوف لاله زاری هستیم که در موسیقی ما نفوذ کرده‌اند و آن را به بی‌راهه کشانده‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=40646
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *