×
×

کنسرت موسیقی آثار ماندگار سینمای ایران و جهان برگزار می شود

  • کد نوشته: 40312
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • موسیقی آثار ماندگار سینمای ایران و جهان با عنوان “سینما موسیقی” با حمایت موسسه تصویرشهر به صورت زنده در ایوان شمس اجرا می شود. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، موسیقی آثاری از سینمای ایران و جهان همراه با نمایش بخشی از فیلم، توسط گروه ایستگاه به همراهی ارکستر کنسرتانت از ۲۲ مرداد ماه در ایوان […]

  • موسیقی آثار ماندگار سینمای ایران و جهان با عنوان “سینما موسیقی” با حمایت موسسه تصویرشهر به صورت زنده در ایوان شمس اجرا می شود.
    سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، موسیقی آثاری از سینمای ایران و جهان همراه با نمایش بخشی از فیلم، توسط گروه ایستگاه به همراهی ارکستر کنسرتانت از ۲۲ مرداد ماه در ایوان شمس اجرا خواهد شد.
    بنابراین گزارش، گروه ایستگاه در سال ۹۰ فعالیت خود را به آهنگسازی رضا فانید و خوانندگی مهدی نوروزی در سبک پاپ راک آغاز کرد و موفق شد طی این سال ها اجراهای مستقل برگزار کند. ارکستر کنسرتانت نیز که فعالیت خود را در سال ۹۱ با تلاش رضا فانید و رهام مقدسی آغاز کرد ، در مدت زمان کوتاهی ضمن اجرای چندین اجرای دانشجویی موفق، در جشنواره شمسه سال ۹۱ تهران نیز به عنوان گروه اول بخش کلاسیک برگزیده شد.
    از موسیقی آثار ماندگار سینمای ایران که قرار است در این برنامه اجرا شود می توان به موسیقی فیلم های سینمایی: “از کرخه تا راین”، “طلا و مس”، “بوی پیراهن یوسف” ، بوسیدن روی ماه و… اشاره کرد.
    بنابراین گزارش، تهیه کنندگی این برنامه را سیدهادی منبتی و مدیریت گروه را مازیار رضاخانی برعهده دارند. این کنسرت به رهبری رضا فانید و خوانندگی مهدی نوروزی از ۲۲ مرداد تا ۱ شهریور هر شب از ساعت ۲۱ الی ۲۳ در ایوان شمس به روی صحنه می رود.
    از دیگر عوامل کنسرت سینماموسیقی عبارتند از : آرمین قضاتی، نادر ادب نژاد، محمدعلی غریبی، پویا دهلاری، مهرنوش مهرپویا، شیرین مقیمی و ستاره رهنما به عنوان نوازندگان ویلن ۱/ احسان شامی، موسی قجر نجفی، مرضیه مزینانی، رامین موسیوند و بابک دوباره نوازندگان ویلن ۲/ پگاه فاضلی، همایون همت آبادی، سینا کلوت و رهام مقدسی نوازندگان ویولا/ ویدا ملا محسنی، مریم نجفی و مرتضی قائمی نوازندگان ویلن سل/ الیکا ملک، انیس امری نوازندگان فلوت/ ستاره حیدری نوازنده ابوا/ ارشیا ابراهیمی نوازنده کلارینت/ مهرداد حامدی نوازنده گیتار باس/ ادوارد دنیل زاده نوازنده درامز / و یلدا صمدی نوازنده پیانو
    علاقمندان می توانند جهت رزرو و تهیه بلیت با شماره تلفن های ۸-۸۸۰۱۵۲۲۷ در تالار ایوان شمس و یا با شماره ۰۹۳۶۸۵۹۴۸۷۶ تماس حاصل نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=40312
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *