×
×

نگاه حسام الدین سراج به وزارت فرهنگ وارشاد دولت روحانی

  • کد نوشته: 40306
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • حسام الدین سراج می‌گوید با شروع به کار دولت دکتر حسن روحانی، فضایی ایجاد شده که هنرمندان را مثل دیگر اقشار جامعه به آینده امیدوار کرده است. این موسیقی‌دان در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین تاکید می‌کند: «رییس جمهور اگر چه با کلیدی آمده که قرار است به مرور خیلی از در‌ها و قفل‌ها را باز کند، […]

  • حسام الدین سراج می‌گوید با شروع به کار دولت دکتر حسن روحانی، فضایی ایجاد شده که هنرمندان را مثل دیگر اقشار جامعه به آینده امیدوار کرده است.

    این موسیقی‌دان در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین تاکید می‌کند: «رییس جمهور اگر چه با کلیدی آمده که قرار است به مرور خیلی از در‌ها و قفل‌ها را باز کند، اما حتی در همین شروع کار هم پنجره‌هایی را رو به آینده گشوده که از آن‌ها نوای خوش امید به گوش می‌رسد.»

    او با اشاره به اینکه پذیرش مسوولیت ریاست جمهوری در چنین شرایط نابسامان اقتصادی و فرهنگی، نشان از خود گذشتگی دکتر روحانی دارد، می‌گوید: «روحانی خردمند، مقتدر، باهوش و مقید به اصول اخلاقی و انسانی است و این باعث می‌شود مردم نسبت به بهبود شرایط کلى جامعه و هنرمندان نسبت به آینده هنری و فرهنگى کشور امیدوار شوند.»

    این خواننده موسیقی ایرانی ادامه می‌دهد: «آینده را کسانی خواهند ساخت که با باطن پاک و نگرش درست جلو بیایند. تجربه چند سال گذشته نشان داد با سطحی نگری و جنجال، کاری از پیش نمی‌رود. دکتر روحانی در همین چند هفته با گفتار و رفتار خود نشان داده برازنده ریاست جمهوری است و مردم می‌توانند امید داشته باشند اوضاع رو به بهتر شدن برود.»

    حسام الدین سراج با تاکید بر اینکه وزیر فرهنگ باید باید افق دور دست را ببیند و کلان نگر باشد، می‌افزاید: «مهم این است که در هر دوره‌ای، آثار هنری ماندگاری خلق شود که در تاریخ ایران بماند. هنر وفرهنگ محصور به یک روز و دو روز و یک نسل ودونسل نیست. قرن‌ها پس ازما نسبت به آثار هنرى این دوره قضاوت خواهد شد چرا که در بررسی هر عصر تاریخی، آثار هنری به جا مانده از آن اهمیت دارد.»

    امیدوارم دولت أمید ومهر توفیق خدمت به ایران عزیز و ایرانیان مهربان را داشته باشد.‎

    https://musiceiranian.ir/?p=40306
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *