×
×

پس از کسب تساوی ۴ – ۴ برابر تیم هنرمندان

  • کد نوشته: 39738
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۶ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • تیم فوتبال «موسیقی» در سومین و آخرین دیدار از سری مسابقات جام ستاره ها، با نتیجه ۴ – ۴ برابر تیم هنرمندان متوقف شد و با کسب یک امتیاز از سه بازی، در رده چهارم گروه قرار گرفت و حذف شد. در این دیدار که شب گذشته ساعت ۲۳ در مجموعه سبز ولنجک برگزار شد، […]

  • a (5)_13تیم فوتبال «موسیقی» در سومین و آخرین دیدار از سری مسابقات جام ستاره ها، با نتیجه ۴ – ۴ برابر تیم هنرمندان متوقف شد و با کسب یک امتیاز از سه بازی، در رده چهارم گروه قرار گرفت و حذف شد. در این دیدار که شب گذشته ساعت ۲۳ در مجموعه سبز ولنجک برگزار شد، چهره هایی چون احسان خواجه امیری، همایون شجریان، علی لهراسبی، کاوه آفاق، پرویز برومند، علی آذری، پژمان جمشیدی و اشکان نامداری در قالب تیم «موسیقی» به میدان رفتند و با گلهای علی لهراسبی، علی آذری و پژمان جمشیدی (۲ گل)، این بازی به تساوی ۴ – ۴ انجامید.
    حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ما» از این دیدار را می خوانید:

    * علی اوجی که در این دوره از بازیها عنوان سرپرست تیم موسیقی را بر عهده داشت، در این دیدار پیش از همه و با همراهی همایون شجریان وارد مجموعه شد.

    * علی لهراسبی و احسان خواجه امیری دیگر چهره هایی بودند که از حدود ساعت ۲۲ در محل برگزاری برنامه حاضر شدند.

    * هنگامی که تیم موسیقی برای گرم کردن به محل تمرین مجموعه رفت، رضا یزدانی (که در این دوره از مسابقات به عنوان دروازه بان تیم هنرمندان به میدان رفت)، با لباس تیم اش از مقابل اعضای تیم موسیقی رد شد تا انواع و اقسام متلک ها را از سوی هم تیمی های سابق اش بشنود! علی اوجی در راس این اتفاق بود و با گفتن جملاتی، خنده اعضای تیم موسیقی و واکنش یزدانی را باعث شد. یزدانی که از آمادگی بدنی فوق العاده ای برخوردار بود سعی کرد جواب شوخی اوجی را به صورت حضوری و نزدیک بدهد اما با پا به فرار گذاشتن مدیر برنامه اش و خنده جمع، خود یزدانی هم با شوخی برای اوجی خط و نشان کشید و پس از خوش و بش با اعضای تیم موسیقی، کنار هم تیمی هایش رفت. * همایون نصیری از جمله غایبان تیم موسیقی در دیدار آخر بود.

    * احسان خواجه امیری در این دیدار بر خلاف بازی قبل از آمادگی قابل توجهی برخوردار بود و این آمادگی حیرت بسیاری را بر انگیخت. خیلی ها اعتقاد داشتند که این بازیکن در صورت ادامه بازیها توانایی تبدیل شدن به یکی از ستاره های این دوره از جام ستاره ها را دارا بود.

    * همایون شجریان در تمام برخورد های فیزیکی موفق ظاهر شد تا خیلی ها به او لقب یک بازیکن فیزیکی ریز اندام بدهند.

    * علی لهراسبی با به ثمر رساندن گل اول تیم اش، تعداد گل های خود را به عدد ۳ رساند.

    * پرویز برومند مثل بازی های قبل تیم موسیقی بسیار ضعیف ظاهر شد واصلی ترین دلیل باخت این تیم لقب گرفت. * کاوه آفاق در اواخر بازی جایگزین برومند شد.

    * احسان خواجه امیری در دو موقعیت تک به تک با بد شانسی تمام نتوانست توپ را وارد دروازه حریف نماید تا خیلی ها از او به عنوان بدشانس ترین بازیکن نام ببرند.

    * تماشاگران حاضر در مجموعه، رضا یزدانی را با لقب «یزدان راک ایران» تشویق کردند. بدون شک این بازیکن بهترین چهره حاضر در زمین بود و با واکنش های دیدنی، تحسین خیلی ها را نسبت به عملکرد اش باعث شد.

    * احسان حق شناس که سال قبل در این تیم عضویت داشت، در این بازی به صورت مهمان از روی سکوها شاهد بازی همکارانش بود.

    * احسان علیخانی پیش از شروع بازی با اعضای تیم موسیقی خوش و بش گرمی داشت. او یکی از گلهای تیم اش را نیز به ثمر رساند تا آمادگی اش را به رخ همه بکشاند.

    * محمدرضا حیدریان (بازیکن سابق تیم ملی و استقلال) از بازیکنان تکنیکی تیم هنرمندان بود که در بسیاری از مواقع هنر خلاقانه اش را در زمین به نمایش گذاشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=39738
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *