×
×

نخستین آلبوم «سینا حجازی» تا اواخر سال منتشر می شود

  • کد نوشته: 38773
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۹ام تیر ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • «سینا حجازی» را باید از جمله خواننده ها و موزیسین های با سواد موسیقی کشور نام برد. موج این خواننده زمانی در بین اهالی موسیقی و دوستدارن این هنر پیچید که او یا سبکی جدید و موسیقی ای جدید که درصد ریسک موفقیت در آن خیلی بالا بود، توانست به معنی واقعی کلمه موفق ظاهر […]

  • «سینا حجازی» را باید از جمله خواننده ها و موزیسین های با سواد موسیقی کشور نام برد. موج این خواننده زمانی در بین اهالی موسیقی و دوستدارن این هنر پیچید که او یا سبکی جدید و موسیقی ای جدید که درصد ریسک موفقیت در آن خیلی بالا بود، توانست به معنی واقعی کلمه موفق ظاهر شود و بتواند دوستداران زیادی را برای خودش دست و پا کند. حضورش به عنوان خواننده تیتراژ «مسیر انحرافی» بعد از موفقیت های پی در پی تک قطعاتش باعث شد او دیگر به یک خواننده رسمی و کارنامه دار تبدیل شود و همه این موفقیت ها باعث شد که او پس از انتشار چند تک قطعه، حالا دیگر برای انتشار نخستین آلبومش خیز برداشته باشد.

    سینا حجازی در این باره به «موسیقی ما» گفت:«آلبوم ام در حال طی کردن مراحل اخذ مجوز است و تمام دورخبز ام برای انتشار آن تا آخر امسال است.» حجازی در ادامه افزود:«تمام ملودی ها و ترانه های آلبوم را خودم سروده و ساخته ام و تنظیم ها هم کار خودم است.» این خواننده درباره سبک کاری اش در ایران و موسیقی «رگه» که آثارش در آن حال و هوا ساخته و منتشر شده نیز اعتقاد دارد:«من در حال آزمون و خطا هستم. این سبک در ایران خیلی جدید است و کمتر موزیسین یا خواننده ای بوده که سمتش رفته. شاید بخاطر ریسک بالا و خطرناک بودن اش بوده. ولی من این ریسک را کرده ام و با تمام قدرت سعی کرده ام که بتوانم در آن موفق باشم. به هر حال برای هنجار شکنی، باید هنجار ساز هم بود.»

    وی در انتهای صحبت هایش نیز گفت: «من کار خودم را می کنم و پیش می روم و در موسیقی ایران هم قرار نیست جای کسی را تنگ کنم. من خودم هستم با تفکرات و ایده های ذهنی ام. با همراهی دوستان پیش می روم امیدوارم بتوانم به آن چیزی که در پی اش هستم، برسم.» «موسیقی ما» در روزهای آینده باز هم درباره این آلبوم اطلاع رسانی خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=38773
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *