×
×

فضای ترانه ها باید با این ماه همخوانی داشته باشد

  • کد نوشته: 38769
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۹ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • نداسیجانی: محمد علیزاده خواننده باسابقه تیتراژهای ماه مبارک رمضان، در ماه رمضان امسال هم با دو کار جدید به تلویزیون می آید. علیزاده که به تازگی آلبوم زیبای «دلت با منه» را منتشر کرده است در گفتگو با شبکه ایران درباره کارهای جدید خود گفت: در ماه مبارک امسال خواننده دو تیتراژ یکی سریال «خروس» […]

  • نداسیجانی: محمد علیزاده خواننده باسابقه تیتراژهای ماه مبارک رمضان، در ماه رمضان امسال هم با دو کار جدید به تلویزیون می آید. علیزاده که به تازگی آلبوم زیبای «دلت با منه» را منتشر کرده است در گفتگو با شبکه ایران درباره کارهای جدید خود گفت: در ماه مبارک امسال خواننده دو تیتراژ یکی سریال «خروس» از شبکه دو سیما و دیگری ویژه برنامه افطار از شبکه پنج هستم.

    وی که در سال گذشته خواننده تیتراژ «جشن رمضان» بود ادامه داد: من همیشه سالی یک بار به تلویزیون می آیم و تیتراژ می خوانم آن هم ماه مبارک رمضان است. بخاطر علایق شخصی ام به این ماه مبارک همیشه دوست داشتم یک کار خوب در این ماه داشته باشم. احساس می کنم خواندن دراین ماه حال و حس خودم را خوب می کند.

    نامزدهای بهترین تیتراژ تلویزیونی و بهترین قطعه موسیقی پاپ در نظر سنجی سالانه “موسیقی ما” درباره حضورش در سریال «خروس» گفت:این سریال کار خوبی است که خودم هم دوستش دارم و امیدوارم مردم هم دوست داشته باشند. مصطفی کیایی نویسنده سریال یکی از دوستان قدیمی من است. سعید آقاخانی کارگردان سریال«خروس» به مصطفی گفته بودند که تیتراژ سریال را محمد بخواند. مصطفی با من تماس گرفت و بعد از جلسه ای که با آقای ابراهیمی(تهیه کننده) داشتیم به این نتیجه رسیدیم که تیتراژ این سریال را کار کنیم. ترانه این آهنگ توسط فرزاد حسنی سروده شده و تنظیم آن هم توسط شهاب اکبری انجام شده است.

    خواننده آلبوم «دلت با منه» درمورد مرتبط بودن ترانه و ملودی دراین ماه مبارک اظهار داشت: باید فضای ترانه ها باید با این ماه همخوانی داشته باشد و به گونه ای ساخته شود که مختص ماه رمضان باشد اما به اعتقاد من همه ماه ها ماه خداست و فضای موسیقایی ترانه ها باید طوری کار شود که مردم به غیر از ماه مبارک باز هم بتوانند این ترانه ها را گوش کنند و از شنیدن آنها لذت ببرند.
    علیزاده که پیش از این تصمیم داشت ۱۲ تیرماه کنسرتی را در تهران برگزار کند از لغو این کنسرت خبر داد و افزود: تصمیم دارم بعد از عید فطر کنسرت خوبی را در تهران برگزار کنم.

    https://musiceiranian.ir/?p=38769
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *