×
×

رییس انجمن موسیق کرمانشاه عنوان کرد

  • کد نوشته: 38575
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۸ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  •  رییس انجمن موسیق کرمانشاه از احتمال برگزاری کنسرت موسیقی استاد شهرام ناظری در آینده‌ای نزدیک خبر داد. شهاب متقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، فشردگی برنامه‌های انجمن موسیقی را دلیل مشخص نکردن تاریخی برای برگزاری این کنسرت عنوان کرد. وی با بیان اینکه برگزاری کنسرت بزرگ استاد شهرام ناظری برنامه […]

  •  رییس انجمن موسیق کرمانشاه از احتمال برگزاری کنسرت موسیقی استاد شهرام ناظری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

    شهاب متقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، فشردگی برنامه‌های انجمن موسیقی را دلیل مشخص نکردن تاریخی برای برگزاری این کنسرت عنوان کرد.

    وی با بیان اینکه برگزاری کنسرت بزرگ استاد شهرام ناظری برنامه ریزی طولانی مدت می‌خواهد، اظهار داشت: برگزاری انتخابات موجب شد زمان برگزاری این کنسرت به بعد از انتخابات موکول شود و پس از آن نیز فرا رسیدن ماه رمضان موجب شد تا نتوانیم تاریخی را برای برگزاری کنسرت در نظر بگیریم.

    متقی‌فر تاکید کرد: پیگیر هستیم تا در صورت یافتن فرصت مناسب، با توجه به اینکه رایزنی‌های اولیه هم صورت گرفته، در صورت فراهم آمدن شرایط مناسب این کنسرت را در آینده‌ای نزدیک در کرمانشاه برگزار کنیم.

    به گفته متقی‌فر زمان برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت نیز یک ماه جلو‌تر افتاده و این جشنواره پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

    رییس انجمن موسیقی کرمانشاه افزود: بعد از جشنواره موسیقی مقاومت در اواخر مرداد ماه نیز احتمال برگزاری کنسرت استاد علیزاده در شهریور ماه وجود دارد و هنوز امکان مشخص کردن تاریخی برای برگزاری این کنسرت در شهریور ماه نیز وجود ندارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=38575
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *