×
×

بابک جهانبخش: فقط می توانم بگویم تاسف آور است!

  • کد نوشته: 38413
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۵ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • بهمن بابازاده: کنسرت بابک جهانبخش در کرج با حاشیه ها و درگیری های فراوان شب گذشته در سالن نژاد فلاح برگزار شد. این برنامه که برای برگزاری هر چه بهتر آن همکاری ها و زحمات فراوانی از سوی ارشاد و اماکن و فرمانداری البرز صورت پذیرفته بود، از سوی حراست سالن نژاد فلاح در پایان […]

  • بهمن بابازاده: کنسرت بابک جهانبخش در کرج با حاشیه ها و درگیری های فراوان شب گذشته در سالن نژاد فلاح برگزار شد.

    این برنامه که برای برگزاری هر چه بهتر آن همکاری ها و زحمات فراوانی از سوی ارشاد و اماکن و فرمانداری البرز صورت پذیرفته بود، از سوی حراست سالن نژاد فلاح در پایان برنامه به حاشیه کشیده شد و کار به جایی رسید که خود بابک جهانبخش نیز وارد معرکه شد تا در صدد حمایت از برخی افرادی که در حال رتق و وفق کارهای او بودند و از سوی حراست سالن با رفتارهایی عجیب و دور از شان به بیرون رانده شدند، برآید.

    ماجرا هم از این قرار بود که برخی از مسئولین سالن  به جای سعی در خلوت کردن سالن و برقرار نظم، عده زیادی از اقوام و دور و بری هایشان را برای گرفتن عکس و امضا به اتاق بک استیج وارد کرده بودند که با اعتراض اطرافیان این خواننده رو به رو شد. همین مخالفت که در صدد برقراری نظم بک استیج بود، باعث شد اتفاقات تلخ بک استیج و درگیری ها آغاز شوند.

    بر اساس مشاهداتی که خبرنگار «موسیقی ما» از این برنامه داشت، در انتهای این برنامه چند تن از مسئولین برگزاری کنسرت در حال جمع آوری وسایل و امکانات اجرای برنامه بودند که یکی از مسئولین حراست سالن با جمله «اینها رو الان از سالن بیرون بندازید»، رفتاری دور از شان با تیم شرکت برگزار کننده برنامه داشتند که این رفتار باعث دلخوری مدیر برنامه های بابک جهانبخش شد و کار به جایی رسید که خود این خواننده نیز وارد معرکه شد تا جنجال های انتهایی این برنامه، خاطره شیرین اجرای خوب و مسلط جهانبش در کرج را به تلخی بکشاند و این  خواننده با حالتی ناراحت و عصبی و اعتراض های پی در پی به مسئولین سالن، محل اجرای برنامه را ترک کند. اعتراض به شرایط نامطلوب بک استیج این سالن نیز که فاقد کولر و حتی دستشویی (!) بود، از دیگر اتفاقات از سوی گروه ارکستر این برنامه بود.

    این پایان ماجرا نبود و وقتی مدیر برنامه های این خواننده درخواست ارائه توضیح از سوی حراست سالن را در قبال این رفتار دور از شان داشت، مسئولین سالن در اقدامی تاسف آور کلیه کارمندان و افراد نزدیک به این شرکت را از سالن به بیرون هدایت کردند و این در حالی بود که هنوز مقدار زیادی از وسایل شخصی بابک جهانبخش در اتاق پشت صحنه بود و درگیری ها همچنان ادامه داشت تا لحظه ای که دیگر خبرنگار «موسیقی ما» نیز از محل تنش ها به بیرون هدایت شد.

    بابک جهانبخش در حالی که به شدت برافروخته و عصبی به نظر می رسید در گفتگویی کوتاه به «موسیقی ما» گفت:«من در سالن های زیادی به اجرای برنامه پرداخته ام اما به نظرم بدترین و تاسف آور ترین برخوردها اینجا با ما شد و فقط می توانم بگویم تاسف آور است.»

    محمد رضا خانزاده نیز در گپی کوتاه با «موسیقی ما» در این باره گفت :« از طریق مراجع قانونی پیگیر این رفتارهای زشت وناپسند خواهیم بود. لازم به توضیح است که مسئولین ارشاد وفرمانداری کرج برای برگزاری این برنامه واقعا با ما همکاری کردند اما رفتار حراست سالن به قدری دور از شان و ناراحت کننده بود که باعث شد ما خواهان احقاق حقوق معنوی و مادی مان از طریق مراجع باشیم.»

    تلاشهای خبرنگار «موسیقی ما» برای صحبت با مسئولین حراست سالن به جایی نرسید و مسئولین سالن حاضر به گفتگو در این باره نشدند.

    https://musiceiranian.ir/?p=38413
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *