×
×

گزارش از ایرنا

  • کد نوشته: 37940
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۹ام تیر ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرای صحنه ای چند گروه موسیقی را صادر کرده است. گروه موسیقی پاپ بابک جهانبخش به سرپرستی و خوانندگی وی در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برای روز ۱۳ تیر ماه ساعت ۲۱، یک اجرا خواهد داشت. در این کنسرت ۲۰ قطعه از […]

  • واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرای صحنه ای چند گروه موسیقی را صادر کرده است.
    گروه موسیقی پاپ بابک جهانبخش به سرپرستی و خوانندگی وی در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برای روز ۱۳ تیر ماه ساعت ۲۱، یک اجرا خواهد داشت.
    در این کنسرت ۲۰ قطعه از جمله قطعاتی چون «باورم کن»، «فکرشو کن»، «برو دیگه» و «پناهم بده» اجرا می شود.
    گروه موسیقی پاپ احسان خواجه امیری به سرپرستی و خوانندگی وی نیز در تالار شهید آوینی بندرعباس در روزهای ۱۸ و ۱۹مرداد ماه در ساعت ۳۰/۱۷ و۳۰/۲۰ هرشب دو اجرا دارد.
    خواجه امیری در هر شب کنسرت خود ۲۰ قطعه از جمله «فقط چند لحظه کنارم بشین» و «برام هیچ حسی شبیه تو نیست» را اجرا می کند.
    همچنین بر اساس مجوز وزارت ارشاد، گروه موسیقی «سایه» به سرپرستی احمد فروزان در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای آیینه اراک و گروه موسیقی «همنوازان حصار» به سرپرستی علی قمصری در تالار مهتاب اهواز اجرا خواهند داشت.
    زمان این اجراها مشخص نشده است.
    در خبر دیگری از حوزه موسیقی، واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرای صحنه ای گروه های موسیقی «محمد علیزاده»، «کماکان»، «مشتاق شیراز» و «حسنخانی» در تهران را صادر کرد.
    بر اساس این مجوز گروه موسیقی پاپ محمد علیزاده به سرپرستی و خوانندگی محمد علیزاده، ۱۲ تیر ماه ساعت ۳۰/۱۸ و ۳۰/۲۱ یک شب دو اجرا در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران خواهد داشت.
    در این اجراها ۱۴ قطعه از جمله «احساسی که به تو دارم»، «جز تو کی می تونه عزیز من باشه»، «بی حوصله م قلبم می زنه» و «زیر حرفام می زنم» خوانده می شود.
    همچنین گروه موسیقی تلفیقی «کماکان» به سرپرستی و خوانندگی مهدی ساکی از ۱۲ تا ۱۴ تیر ماه ساعت ۱۸ و ۲۱ هر شب دو اجرا در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی دارد.
    گروه موسیقی سنتی (ویژه بانوان) «مشتاق شیراز» به سرپرستی مژگان شیرازی و خوانندگی زهرا بزرگ منش روز ۲۶ مرداد ساعت ۱۸ یک اجرا درسالن اصلی فرهنگسرای نیاوران دارد که طی آن ۱۸ قطعه، از جمله «رنگ دشتی»، «رنگ شب»، «گلستان تنها» و «تمرین دشتی» ارائه می شود.
    گروه موسیقی سنتی «حسنخانی» به سرپرستی فرهاد طوطیان و خوانندگی امیر رفعتی نیز در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور ماه ساعت ۳۰ / ۲۱ هر شب یک اجرا در محل تالار وحدت دارد.
    کنسرت این گروه ۱۷ قطعه از جمله «آشفته»، «امیر دل»، «طاقتم به ده» و «چه پنهان» را شامل می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=37940
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *