×
×

امین رستمی:

  • کد نوشته: 37146
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۲ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • امین رستمی گفت: مدتی قبل آلبوم «شش» را که دومین آلبوم موسیقی‌ام به شمار می‌رفت را روانه بازار کردم، خوشبختانه این آلبوم با استقبال خوبی از جانب مخاطبان مواجه شد. او اضافه کرد: آلبوم «شش» در قیاس با آلبوم اولم «یاد چشمات» از فضای ریتمیک‌تری برخوردار بود و سعی کردم کلیه اشعار عاشقانه و مثبت […]

  • امین رستمی گفت: مدتی قبل آلبوم «شش» را که دومین آلبوم موسیقی‌ام به شمار می‌رفت را روانه بازار کردم، خوشبختانه این آلبوم با استقبال خوبی از جانب مخاطبان مواجه شد.

    او اضافه کرد: آلبوم «شش» در قیاس با آلبوم اولم «یاد چشمات» از فضای ریتمیک‌تری برخوردار بود و سعی کردم کلیه اشعار عاشقانه و مثبت باشد، چرا که بر این باورم عصر کارهای غمگین در موسیقی دیگر به سر آمده است و مردم نیاز به انرژی مضاعفی در کار دارند.

    وی ادامه داد: برخی معتقدند شرایط کنونی جامعه به گونه‌ای است که مردم چندان شاد و خوشحال نیستند و به همین جهت تمایل دارند تا کارهای شاد را بشنوند، در هر حال این نگاه چندان دور از ذهن نیست چرا که وقتی افراد در شرایط روحی خوبی به سر نمی‌برند و غمگین و عصبی اند ترجیح می‌دهند کارهای مثبت را بشنوند زیرا کارهای غمگین بیشتر آن‌ها را ناراحت و عصبی می‌کند.

    این خواننده پاپ تصریح کرد: این روزها در تدارک آلبوم جدیدم هستم در این آلبوم فرید احمدی به عنوان ترانه‌سرا حضور دارد و کار تنظیم هم بر عهده کوشان حداد است، ناگفته نمانند مانند دو آلبوم قبلی‌ام ساخت ملودی تمام قطعات با خودم است.

    رستمی در پایان گفت: بعد از انتشار آلبوم «دلم گرفته» تصمیم به اجرای کنسرت گرفتم، منتهی در آن مقطع بستر برایم فراهم نبود اما خوشحالم که در شرایط کنونی این امکان برای من فراهم است که کنسرتی را در تهران برگزار کنم چون برای خواننده هیچ چیز با ارزش‌تر از این نیست که خواننده بی‌واسطه با مخاطبش ارتباط برقرار کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=37146
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *