×
×

فلاجی در اصفهان به روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 36185
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۳ دیدگاه
  •  مازیار فلاحی خواننده پاپ کشورمان که دیشب میهمان مردم دیار زنده‌رود بود، گفت: من هرگز در هیچ‌کجای ایران و حتی در کنسرت‌های خارج از کشور ندیده بودم که حضار یک سالن و این همه انسان بتوانند آهنگی را بر روی نت خود درست بخوانند و من به واقع امشب یکی از بزرگترین گروه‌های کر را […]

  •  مازیار فلاحی خواننده پاپ کشورمان که دیشب میهمان مردم دیار زنده‌رود بود، گفت: من هرگز در هیچ‌کجای ایران و حتی در کنسرت‌های خارج از کشور ندیده بودم که حضار یک سالن و این همه انسان بتوانند آهنگی را بر روی نت خود درست بخوانند و من به واقع امشب یکی از بزرگترین گروه‌های کر را دیدم و مطمئن شدم مردم اصفهان، مردم موسیقی‌دانی هستند و از مردم اصفهان در آلبوم‌های دیگر که نیاز به گروه کر داشته باشد، استفاده خواهم کرد.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، مازیار فلاحی در حالی شب گذشته(۲ خرداد) به روی سن رفت که سالن شیخ‌بهایی مملو از جمعیت بود و فلاحی از تلاش یک ساله خود و برگزار کنندگان کنسرت برای حضور در اصفهان صحبت کرد و گفت بسیار خوشحالم که حالا در شهر موسیقی و در برابر مردم اصفهان و در شهر خودشان، آنها را ملاقات می‌کنم نه در کیش!

    گروه موسیقی قلب یخی ابتدا پشت سازهای خود نشستند و پس از آن با شروع قطعه اول؛ مازیار فلاحی به روی سن آمد و هواداران او در سالن ایستاده او را تشویق کردند تا خودش بگوید امشب مطمئنم با این شور، شبی بی‌نظیر رقم می‌خورد.

    صحنه با نور آبی روشن و قرمز به همراه شمع‌هایی بر روی لبه سن طراحی شده بود که هر از چندگاهی نور زرد پس زمینه به همراه آبی و قرمز صحنه را زیبا و رویایی می‌کرد، همچنین گروه موسیقی قلب یخی به صورت کلی از لباس‌های یک دست سفید استفاده کرده‌ بودند و مازیار فلاحی به عنوان خواننده نیز از لباسی به رنگ سیکلمه‌ای(ترکیب بنفش و قرمز) استفاده کرد بود که در میان نورهای قرمز و آبی هارمونی خاصی به صحنه داده بود این چیدمان رنگ‌ها نشان می‌داد طراح صحنه برای اینکه چشم بیننده خسته نشود از رنگ‌های ملایم استفاده کرده است.

    “دروغه” نام اولین قطعه‌ای بود که فلاحی برای اجرا در اصفهان انتخاب کرد قطعه‌ای که مثل همیشه خواننده قسمت‌هایی از آن را سکوت کرد تا سالن هماهنگ با او بخوانند.

    “مجنون لیلی”، “بارون” و “قلب یخی” قطعه‌هایی دیگر بود که فلاحی اجرا کرد وی پس از رسیدن به قطعه قلب یخی از سالی یک‌بار پخش شدن آن به صورت طعنه انتقاد کرد و گفت شاید در قسمت بعدی که قرار است سال ۹۳ به بازار بیایید من نیز اجرایی داشته باشم.

     فلاحی پس از اجرای قطعات بالا محمد جعفری نوازنده روشن دل آکاردئون را به حضار معرفی کرد و از او خواست تا تکنوازی کند، او نیز نت های “دلم می‌خواد به اصفهان برگردم” را با آکاردئون نواخت و حاضران در سالن شیخ‌بهایی یک صدا بر روی نت‌های داود جعفری سوار شدند و این آهنگ را برای مازیار فلاحی و گروهش خوانند؛ فلاحی که از این هماهنگی میان حضار به شور آمده بود باز هم دوباره از اینکه در اصفهان کنسرت می‌گذارد، ابراز خوشحالی کرد.

    پس از تکنوازی محمد جعفری مازیار فلاحی قطعه ” تو رو دوست دارم” را اجرا کرد؛ اجرایی که در آن باز هم صدای خواننده در صدای سالن گم شد و فلاحی در جاهایی مجبور به سکوت ‌شد.

    “عمق احساس” و “لحظه‌ها” نیز دو قطعه‌ دیگری بودند که فلاحی اجرا کرد پس از اجرای این دو قطعه در این قسمت از کنسرت مازیار فلاحی خودش پشت ساز تخصصی‌اش یعنی پیانو نشست تا این‌بار خوانندگی و نوازندگی را در کنار هم ارایه کند و قطعه “دلم گرفته”را اجرا کرد.

    “رویای واقعی”، “لعنت به من” و “گریه” سه قطعه‌ دیگری بود که مازیار فلاحی اجرا کرد؛ در این قسمت از کنسرت به درخواست حاضران فلاحی قطعه “لعنت به من” را اینبار بدون صدای موسیقی و با فقط همراهی حضار و خودش اجرا کرد.

    پس از اجرای دوازدهمین قطعه مازیار فلاحی یکی از فعال‌ترین اعضای گروه یعنی میلاد نودست گیتاریست گروه را به حضار معرفی کرد که به دلیل اصفهانی بودن او حضار یک بار به طور ویژه نودست را تشویق کردند.

    س از معرفی گیتاریست گروه؛ مازیار فلاحی برای اولین بار آهنگ عکس یادگاری را اجرا کرد پس از آن نیز قطعه”لحظه دیدار” اجرا شد.

    مازیار فلاحی دوباره از نوازنده روشن دل گروهش یعنی محمد جعفری دعوت کرد تا اینبار پشت ساز تخصصی خود قرار گیرد و جعفری نیز به کمک فلاحی پشت پیانو قرار گرفت و شروع به نواختن کرد او نت‌های آهنگ “گل گلدون من” را نواخت که حضار در سالن چنان زیبا و بر روی نت این آهنگ را اجرا کردند که مازیار فلاحی پس از تمجید از مردم اصفهان گفت: من هرگز در هیچ‌کجای ایران و حتی در کنسرت‌های خارج از کشور ندیدم که حضار یک سالن و این همه انسان بتوانند آهنگی را بر روی نت خود درست بخوانند و من به واقع امشب یکی از بزرگترین گروه‌های کر را دیدم و مطمئن شدم مردم اصفهان مردم موسیقی‌دانی هستند و از مردم اصفهان در آلبوم‌های دیگر که نیاز به گروه کر داشته باشد استفاده خواهم کرد.

    قطعه “دارم می‌رم” و بار دیگر قطعه دروغه پایان بخش کنسرت دیشب مازیار فلاحی بود او تولد حضرت علی(ع) و روز پدر را به تمام پدرهای ایران تبریک گفت و از برگزاری چنین کنسرتی با این نظم و زیبایی ابراز تشکر کرد.

    در کنسرت دیشب “داوود جعفری” آکاردئون، “بابک ایمانی” ویولون، “ناصر پورالحسینی” فلوت، “آشور ظفر مرادیان” درامز، “پژمان فرهمند” پرکاشن، “نوید اسکندر” کیبورد، “ایمَن خراسانی راد” گیتار الکتریک، “میلاد جوزی ” گیتار بیس و “میلاد نو دست” گیتار اسپانیش ؛ مازیار فلاحی را همراهی کردند.

    به گزارش ایسنا، مدیریت گروه مازیار فلاحی به عهده خشایار فلاحی بود و محمد مرشدی نیز تهیه‌کنندگی این کنسرت را بر عهده داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=36185
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *