×
×

۳ خرداد و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود

  • کد نوشته: 36053
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • شهرام شکوهی پس از تمدید برنامه اش ، شب سوم خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بروی صحنه خواهد رفت. این کنسرت که با برنامه های ویژه تصویری این خواننده در گرامیداشت روز پدر همراه خواهد بود، به همت موسسه «سلفا» به مدیریت «مجید طوسی» برگزار خواهد شد. رهبری ارکستر این برنامه بر […]

  • شهرام شکوهی پس از تمدید برنامه اش ، شب سوم خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بروی صحنه خواهد رفت.

    این کنسرت که با برنامه های ویژه تصویری این خواننده در گرامیداشت روز پدر همراه خواهد بود، به همت موسسه «سلفا» به مدیریت «مجید طوسی» برگزار خواهد شد.

    رهبری ارکستر این برنامه بر عهده «امیر حسین کاشانیان» است و «گرشا رضایی» نیز سرپرست ارکستر این خواننده است.

    گفتنی ست این خواننده در همین روز مهمان برنامه رادیویی «کوی نشاط» رادیو ایران خواهد بود. امیرعباس اشرف سردبیر و تهیه‌کننده برنامه طنز “کوی نشاط”  درباره چگونگی حضور این خواننده  در این برنامه طنز ایده های جالبی دارد و می گوید: «قطعه “مدارا” به صورت پیش‌بینی نشده و همراه با یک نقیضه (شعری است که به تقلید شعر دیگری گفته شده و مبتنی بر طنز و هزل است) پخش می‌شود و با شوخی‌هایی همراه است که توسط هنرمندان “کوی نشاط” با شهرام شکوهی انجام می‌شود. متن این نقیضه را شاهرخ باقری نژاد نوشته و مجتبی تیموری کار آهنگسازی آن را انجام داده است.»

    “کوی نشاط” ویژه روز پدر به تهیه‌کنندگی و سردبیری امیرعباس اشرف، نویسندگی شاهرخ باقری نژاد، عباس محبی، محمد اوزی و زهرا ادراکی و کارگردانی محمود صابری پنجشنبه دوم خرداد ۹۲ از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=36053
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *