×
×

در گفتگو با مهر عنوان شد

  • کد نوشته: 35380
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • مجید اخشابی ضمن تشریح فعالیت‌های آینده خود در عرصه موسیقی از کم‌کاری‌اش در ایام برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت. این خواننده در گفتگو با خبرنگار مهر خاطرنشان کرد: متاسفانه یا خوشبختانه با آغاز انتخابات ریاست جمهوری دعوت‌ها و پیشنهادهای زیادی از سوی ستادهای انتخاباتی کاندیداها به هنرمندان می‌شود که این قاعده درباره من […]

  • مجید اخشابی ضمن تشریح فعالیت‌های آینده خود در عرصه موسیقی از کم‌کاری‌اش در ایام برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت.

    این خواننده در گفتگو با خبرنگار مهر خاطرنشان کرد: متاسفانه یا خوشبختانه با آغاز انتخابات ریاست جمهوری دعوت‌ها و پیشنهادهای زیادی از سوی ستادهای انتخاباتی کاندیداها به هنرمندان می‌شود که این قاعده درباره من هم وجود داشته و پیشنهادهای زیادی داشتم اما من همواره ترجیح دادم که در این برهه زمانی کمترین فعالیت را در حوزه های فرهنگی هنری داشته باشم چراکه زیاد علاقه مند به حضور این چنینی در فضاهای تبلیغاتی و انتخاباتی نیستم.

    اخشابی ادامه داد: نمی دانم چه اتفاقی می افتد که در ایام انتخابات همه به هنر علاقه مند می شوند و تلاش می کنند هنرمندان را به سمت و سوی سیاست بکشانند در حالیکه من با استفاده ابزاری از هنر موافق نیستم و تلاش می کنم اتفاقا در همین ایام کم کارترین هنرمند باشم در حالیکه می توان در این روزها پر کار بود.

    وی خاطرنشان کرد: اصولا حضور در کمپین های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری با اصل جریان هنری فاصله دارد بنابراین در این ایام تلاش می کنم به پیشنهادهایی که برای حضورم در ستادها می شود کمتر توجه کنم.

    آموزش موسیقی از راه دور

    این مدرس حوزه موسیقی در ادامه به فعالیت‌های اخیرش در عرصه موسیقی اشاره کرد و گفت:  متاسفانه در نقاط دور افتاده کشورمان علاقه مندانی هستند که فرصتی برای آموختن موسیقی در همه گونه ها را ندارند و نمی توانند با توجه به مسافت و کمی امکانات به تهران بیایند و از آموزشگاه‌های موسیقی استفاده کنند به همین دلیل در موسسه آموزشی که در آن حضور دارم تلاش کردم با استفاده از اینترنت شرایطی را فراهم کنم که علاقه مندان موسیقی بتوانند از طریق اینترنت و فضای مجازی نسبت به آموزش مبانی موسیقی در همه گونه های اقدام کنند که به زودی در آموزشگاه “همراز” این سیستم پیاده خواهد شد.

    وی ادامه داد: در این سیستم نوین آموزش موسیقی که برای اولین بار در ایران اتفاق می افتد، هنرآموز از طریق فضای مجازی ضمن آموختن مبانی موسیقی توسط استادانی که هم در حوزه آی تی و هم در حوزه موسیقی فعالیت‌هایی دارند، هرچند وقت یکبار به تهران سفر کرده و به صورت حضوری نیز از امکانات آموزشی ما بهره مند می شود که این امر می تواند اتفاق جدید در فضای سایبری و آموزش موسیقی باشد.

    انتشار قریب‌الوقوع آلبوم موسیقی “آیینه‌رو”

    اخشابی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به فعالیت‌های موسیقایی خود در زمینه تولید آلبوم هم اشاره کرد و گفت: بعد از آماده‌سازی، تولید و پخش نماهنگ “چهارباغ” که برای بزرگداشت هفته نکوداشت اصفهان آماده شده بود مشغول آماده سازی تازه ترین آلبوم خود هستم و با وجودی که تولید آن کمی با تاخیر همراه شده اما به زودی با شکلی متفاوت نسبت به آثار قبلی ام روانه بازار موسیقی خواهد شد.

    وی در پایان با اشاره به شکل و شمایل متفاوت این آلبوم که با عنوان “آیینه رو” روانه بازار موسیقی می شود، خاطرنشان کرد: تلاش کردم در تمامی آلبوم‌هایی که با آهنگسازی من تهیه و تولید می‌شود موسیقی ایرانی به عنوان پایه اصلی مورد توجه قرار گیرد. در این آلبوم هم که پایه گذاری شعرهای آن شکل مدرن‌تری دارد سعی شده با ایجاد یک فضای خاص موسیقایی، معرفی جدیدتری از موسیقی تلفیقی ایرانی و همراهی آن با موسیقی الکترونیک به مخاطب معرفی شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=35380
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *